اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۲۶۲
مربی سیتیزن‌ها در خصوص مهاجم گلزن خود اظهار داشت: احتمال دارد آگوئرو در تابستان راهی تیمی دیگر شود.
۱۹:۳۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| با آمدن گابریل خسوس و هنرنمایی جوانان، آگوئرو به یک نیمکت نشین بدل شده است.

بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی پیشنهادهایی از تیم‌های قدرتمند اروپا دارد و احتمال دارد اتحاد را ترک کند.

پپ گواردیولا نیز برای اولین بار رفتن وی را تایید کرد و گفت: در پایان فصل نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد. می‌دانم که پیدا کردن یک گلزن بسیار کار مشکلی است و دوست دارم سرخیو در سیتی بماند ولی آینده مشخص نیست.

وی ادامه داد: بسیار واضح و روشن به این ستاره گفتم که من از توانایی‌هایت شناخت دارم. وی برا گلزنی تلاش کرده و واقعا می‌جنگد.

مربی سیتی اظهار داشت:‌ در بازی پالاس از 3 بازیکن دیگر استفاده کردم و با شیوه دیگری آشنا شدم. توصیه‌ام به شاگردانم این است که از تلاش و تمرین دست نکشند. به من نشان دهند که به چه اندازه قدرتمند هستند.

گواردیولا اضافه کرد: سرخیو هدف تیم و مربی خود را می‌داند. نمی‌خواهم وی بفروشم و دوست دارم تا مدت‌های طولانی در باشگاه بماند. تنها دلیلی که در 2 بازی گذشته در ترکیب اصلی قرار نگرفت عملکرد بسیار خوب «لروی زانه»، «گابریل خسوس» و «رحیم استرلینگ» است.

وی ادامه داد: نمی‌توانی تصور کنی که چقدر بازیکنانم خوب هستند و من به آنان اطمینان دارم. من باید 11 نفر را انتخاب کنم در حالی که ما اکنون 21 بازیکن آماده داریم و تنها «ایلکای گوندوغان» مصدوم است. سرخیو یکی از مهمترین بازیکنانم بوده و دستاوردهای زیادی به دست آورده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری