اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۱۹۴
در پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر، برترین‌های این هفته از رقابت‌ها انتخاب شدند.
۱۰:۴۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با برگزاری دربی 84 و برتری استقلال در این دیدار و تداوم صدرنشینی پرسپولیس به پایان رسید.

*نتایج رقابت‌های هفته بیست و یکم در یک نگاه:

پدیده صفر - فولاد یک

گسترش فولاد 2 - سایپا یک

صبای قم 2 - سیاه جامگان یک

استقلال خوزستان یک - نفت آبادان صفر

نفت 2 - پیکان یک

سپاهان صفر - ماشین سازی یک

تراکتورسازی 4 - ذوب‌آهن یک

استقلال 3 - پرسپولیس 2

تیم هفته: استقلال

در هفته بیست و یکم لیگ برتر هر 3 تیم تبریزی نتایج قابل تحسینی کسب کردند، به خصوص ماشین سازی قعر جدولی که موفق شد در اصفهان سپاهان را با 3 گل شکست دهد تا هر 3 تیم فوق در هفته بیست و یکم از تیم‌‌های قابل تقدیر هفته باشند، با این حال عنوان بهترین تیم هفته به خاطر برتری این تیم در بازی بزرگ هفته به استقلال اختصاص پیدا می‌کند. در این دیدار شاگردان منصوریان موفق شدند از شکست به پیروزی رسیده و بعد از 5 سال دربی را فتح کنند.

بازیکن هفته: مهدی کیانی

در هفته‌ای که سپری شد هیچکدام از دیدارهای هفته با تساوی به پایان نرسید تا هر 8 تیم پیروز به واسطه درخشش بازیکنانشان بردهایشان را جشن بگیرند. در دربی 84 استقلال با درخشش جوانانش پرسپولیس را شکست داد و گسترش در تبریز با شیمبا سایپا را برد. شریفات در مشهد موجبات پیروزی فولاد را فراهم آورد و قهرمان فصل گذشته با گلزنی طیبی تیم فیروز کریمی را شکست داد تا همه این بازیکنان در این هفته شایسته تقدیر باشند.

با این حال عنوان بهترین بازیکن هفته به کاپیتان تراکتورسازی اختصاص پیدا می‌کند که موفق شد در تبریز با یک بازی درخشان که با برد پرگل مقابل ذوب‌آهن همراه شد، تیم تبریزی را دوباره به لیگ برتر برگرداند.

سرمربی هفته: منصوریان

در هفته‌ای که گذشت دربی همه دیدارها را تحت‌الشعاع قرار داد و الحق که نیمه اول این دیدار نیز بسیار جذاب و تماشایی برگزار شد. انتخاب سرمربی هفته نیز به این دیدار برمی‌گردد آن هم به این علت که منصوریان موفق شد در همان نیمه اول از شکست برای تیمش پیروزی ساخته و در نیمه دوم نیز با کنترل حریف سنتی یک پییروزی دلچسب و ارزشمند را برای هواداران استقلال به ارمغان بیاورد.

البته فرهاد کاظمی و امیر قلعه‌نویی به همراه نعیم سعداوی نیز از مربیان قابل تقدیر هفته بودند.

دیدار هفته: استقلال - پرسپولیس

به طور طبیعی در هفته‌ای که دربی پایتخت در آن برگزار می‌شود باید دیدار فوق را به عنوان دیدار هفته انتخاب کرد، هرچند که دربی 84 به اندازه کافی از جذابیت‌های فنی و حاشیه‌ای برخوردار بود که بتوان آن را به حق به عنوان دیدار هفته انتخاب کرد.

جدول گلزنان:

12 گل: ساسان انصاری (فولاد)

10 گل: مهدی طارمی(پرسپولیس)

9 گل: مرتضی تبریزی (ذوب‌آهن)

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری