اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۱۶۲
هافبک اسبق استقلال گفت: بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای استقلال سبب خیر شد تا مشخص شود هیچ چیز بی‌حکمت نیست.
۰۷:۱۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد نوازی در گفت‌وگویی، استقلال در ابتدای بازی شرایط مطلوبی نداشت و پرسپولیس بهتر بود و به گل هم رسید. در این زمان چیزی که سخت بود، گل اول استقلال و بازگشت این تیم به بازی بود که خوشبختانه آبی‌پوشان باهوش بازی کردند و در نیمه اول سه گل پیاپی به ثمر رساندند و توانستند شرایط را حفظ کنند.

وی ادامه داد: طبیعی بود که در نیمه دوم پرسپولیس برای کسب نتیجه لازم چون دو گل از استقلال عقب بود، سراپا حمله شده، اما استقلال هم می‌توانست در ضدحمله گل بزند که پاس‌های اشتباه در نیمه زمین حریف این فرصت را از آنها گرفت.

نوازی گفت: این برد را به هواداران و بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم. این تیم روند خوبی را از نیم‌فصل آغاز کرده و چهارمین برد سه گله‌اش را امروز جشن گرفت، هرچند که معتقدم بازی با السد و پیروزی مقابل این تیم و به‌خصوص برد در دربی می‌تواند از لحاظ روحی و روانی در ادامه لیگ به نفع شاگردان منصوریان باشد.

هافبک سابق استقلال درباره اینکه شاید اگر این تیم چند بازی ساده ابتدای فصل را با پیروزی پشت سر می‌گذاشت امروز مدعی قهرمانی بود، گفت: استقلال در فصل جاری ترکیبش را عوض کرد و بیشتر به جوانان روی آورد، اما با شروع نیم‌فصل دوم روند این تیم بهتر شد و چون 9 بازی باقی مانده شرایط حتی برای قهرمانی مهیاست. پارسال پرسپولیس در همین زمان‌ها چنین شرایطی را داشت، اما خودش را بالا کشید و در هفته آخر قهرمانی را از دست داد.

وی در باره اینکه فکرش را می‌کرد استقلال امروز بازی را ببرد یا خیر، اظهار داشت:‌ خیلی‌ها می‌گفتند استقلال دربی را می‌بازد، اما من همیشه حمایت کردم و حتی پیش‌بینی کرده بودم دو بر یک می‌بریم. خوشحالم که با این برد روحیه استقلال هم برای ادامه لیگ برتر خوب شد.

نوازی تأکید کرد: از سوی دیگر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای استقلال سبب خیر شد تا مشخص شود هیچ چیز بی‌حکمت نیست. منصوریان هم به جوانان اعتماد کرده و پاسخ اعتمادش را گرفت. برزای، حقدوست، اسماعیلی، نورافکن، ذکی‌پور و قربانی جوانانی هستند که به آنها تبریک می‌گویم. آنها از جان مایه گذاشتند،‌ ترکیب جوانی و تجربه در نهایت به برد دربی منجر شد.

هافبک سابق استقلال در مورد اینکه بازهم نزدیک بود اشتباهات رحمتی کار دست استقلال در دربی دهد، گفت: اشتباه رحمتی یک مقدار طبیعی بود، چون رفتار پرسپولیسی‌ها و به خصوص سیدجلال غیرورزشی بود، چون آنها در تصمیم داور دخالت می‌کردند و داور هم کوتاهی می‌کرد، ضمن اینکه گل دوم پرسپولیس به نظر من خطا بود.

وی در پایان گفت:‌ با این برد استقلال با روحیه خوبی به آسیا می‌رود چون معمولاً هر تیمی که بازی استقلال و پرسپولیس را می‌برد روحیه می‌گیرد و امیدوارم این روحیه کاذب نباشد تا با همه استقلالی‌ها جشن قهرمانی بگیریم.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری