اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۰۴۸
فرشاد آقای گل عقیده دارد پرسپولیس دو بر صفر روی کاغذ از استقلال جلو است اما دربی شرایط خاص خودش را دارد و نمی شود هیچ تیمی را از پیش برنده دانست.
۱۲:۲۶ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| فرشاد پیوس می‌گوید به لحاظ نفرات و نیز شرایط جدول، پرسپولیس از استقلال پیش است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پرسپولیس برنده بازی خواهد شد ولی در دربی هر اتفاقی رخ خواهد داد.

 

اظهارات پیوس را در ادامه می خوانید:

 

* دربی هشتاد و چهار را چطور می‌بینید؟

- بازی سختی است. استقلال در نیمه فصل دوم بسیار خوب و آماده نشان داده و با پیروزی مقابل السد در آسیا انگیزه زیادی پیدا کرده برای همین پرسپولیس نباید این تیم را دست کم بگیرد. اگر اشتباه نکرده باشم پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر 13 امتیاز از استقلال پیش است و همین مساله نباید باعث غرور آنها بشود. من عقیده دارم به غیر از اینکه مساله روحی، روانی در این بازی تاثیر زیادی دارد، باید بگویم هر تیمی که از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند برنده بازی خواهد بود. البته این را هم اضافه کنم، برانکو باید برای لحظه به لحظه بازی برنامه داشته باشد و در شرایط خاص با تعویض‌های به موقع شرایط را به پرسپولیس تغییر دهد.

 

* استقلال خیلی جوان شده آیا این جوانی می‌تواند برای پرسپولیس دردسرساز شود؟

- همیشه ثابت شده تجربه بر جوانی غلبه کرده ولی در عین حال نباید جوانان را دست کم گرفت. این جوان‌ها سه برد پرگل را پی‌درپی رقم زدند و سپس السد را از آسیا حذف کردند بنابراین می‌توانند خطرناک باشند آنها انگیزه زیادی دارند تا خود را ثابت کنند برای همین پرسپولیس باید مراقب باشد.

 

* خط حمله پرسپولیس را برای بازی امروز چطور می‌بینید؟

- طارمی و امیری مردان سرنوشت‌ساز دربی هستند این دو نفر در این چند هفته خوب گل زده‌اند و مسلما دروازه استقلال را خیلی تهدید خواهند کرد. من معتقدم اگر این دو نفر خوب تغذیه شوند حتما گل می‌زنند. البته در مورد امیری باید بگویم او به خط هافبک هم کمک می‌کند. شما امیری را گاهی اوقات در سمت راست زمین وگاهی اوقات در سمت چپ می‌بینید، برای همین او می‌تواند اسلحه پنهان برانکو در انواع تاکتیک‌ها باشد.

 

* استقلالی‌ها 120 دقیقه مقابل السد بازی کرده اند آیا خستگی ناشی از این دیدار می‌تواند از کیفیت بازی آنها کم کند؟

- در فوتبال امروز دنیا تیم‌ها به فاصله 3 روز در میان بازی می‌کنند بنابراین خستگی معنا ندارد تیمی که در کوران مسابقات است برای بازی‌های فشرده هم آماده شده، برای همین فکر نمی‌کنم آنها برای دربی خسته باشند.

 

* نبود کامیابی‌نیا چقدر دراین بازی نمود خواهد داشت؟

- کمال بازیکن بزرگی است، او درمیانه زمین به خوبی توپ قطع می‌کرد و در جنگ‌های تن به تن همیشه برنده بود و علاوه بر اینها قدرت بازیسازی بالایی هم داشت، حالا شما وقتی چنین بازیکنی را نداشته باشید، بالاخره خلاء او حس خواهد شد. امیدوارم ماهینی بتواند جای او را پر ‌کند.

 

* سروش رفیعی می‌تواند مرد برتر و تاثیرگذار بازی باشد و نتیجه را مشخص کند؟

- سروش بازیکن بزرگ و باهوشی است و در این مدت در تیم به خوبی جا افتاده او از تکنیک بالایی برخوردار بوده و می‌تواند به خوبی در میانه زمین آقایی کند ولی او همه پرسپولیس نیست چرا که فوتبال گروهی است. سروش کار سختی دارد ولی می‌تواند اسم خودش را در تاریخ ثبت کند.

 

* پیش‌بینی شما از نتیجه بازی چیست؟

- پیش‌بینی در فوتبال معنی ندارد ولی اگر بازی شرایط طبیعی خودش را طی کند پرسپولیس با دو گل برنده بازی خواهد شد و گل‌های بازی را هم طارمی و سید جلال حسینی خواهند زد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پیوس پرسپولیس
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین