اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۰۱۸
اکثر لژیونرهای ایرانی طرفدار پرسپولیس هستند. البته تعداد استقلالی‌ها هم کم نیست.
۱۰:۲۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| می گویند طرفداران فوتبال در ایران یا قرمزند یا آبی. بماند که تراکتوری ها و سپاهانی و طرفداران بعضی تیم ها این قاعده را عوض کردند. ولی به هر حال درصد زیادی از مردم ایران یا قرمزند یا آبی.

 

در این بین سوالی پیش می آید که لژیونرها کدام طرفی اند؟ قرمز یا آبی؟ در گزارش زیر تا حدود زیادی به این سوال پاسخ داده می شود.

 

 

* رضا گوچی(هیرنوین هلند):

گفته می شود او پرسپولیسی است البته خودش هیچ گاه این موضوع را تائید نکرده است. یک بار وقتی در این باره از رضا سوال شد، پاسخ داد که هم در استقلال و هم در پرسپولیس دوستان خوبی دارد. او یک بار هم از کویت به ایران آمد تا بتواند دربی را از نزدیک تماشا کند چون می دانست جو آزادی فوق العاده است.

 

 

* اشکان دژاگه (ولفسبورگ آلمان):

درباره او هم گفته می شود پرسپولیسی است و به این تیم علاقه دارد. البته اشکان هیچ گاه در این باره صحبت نکرده است.

 

 

* کریم انصاری فرد (المپیاکوس یونان):

او که پرسپولیسی است و جای هیچ بحثی نیست. کریم پیراهن پرسپولیس را هم به تن کرده است.

 

 

* مسعود شجاعی (پانینیوس یونان):

او همیشه می گوید نه استقلالی است و نه پرسپولیس. البته شایعاتی هست که می گوید او در بچگی استقلالی بود ولی خودش هیچ گاه در این باره صحبت نکرده است.

 

 

* پژمان منتظری (الاهلی قطر):

درباره پژمان هم نیازی به توضیح نیست. او استقلالی است و در آخرین مصاحبه اش هم گفته اگر از الاهلی قطر جدا شود، جایی جز استقلال ندارد.

 

 

* مجتبی جباری (الاهلی قطر):

جباری هم که سال ها پیراهن استقلال را پوشیده است و یک آبی دو آتیشه به حساب می آید. او در بین استقلالی ها هم محبوبیت نسبتا زیادی دارد.

 

 

* علیرضا حقیقی (لیگ دسته سوم انگلیس):

گلر سابق تیم ملی که معلوم نیست سرانجام در انگلیس بازی می کند یا نه، پرسپولیسی است و عاشق این باشگاه. او هم با پیراهن پرسپولیس در گذشته بازی کرده است و جزو بازیکنانی است که دوست دارد یک روز به این باشگاه بازگردد.

 

 

* علیرضا جهانبخش (آلکمار هلند):

علیرضا هیچ وقت به صورت شفاف نگفته که استقلالی است یا پرسپولیسی ولی شایعات حکایت از آن دارد که طرفدار قرمزهاست. جهانبخش از تیم پگاه گیلان به لیگ هلند رفت و ستاره شد.

 

 

* سردار آزمون (روستوف روسیه):

سردار در گذشته با پیراهن پرسپولیس تمرین هم کرده است و با قرمزها بسیار رفیق تر از استقلالی هاست. رفیق نزدیک او یعنی مهدی طارمی در نوک خط حمله پرسپولیس توپ می زند. سردار هم یک پرسپولیسی است و قاعدتا در بازی امروز طرفدار رنگ قرمز.

 

 

* سعید عزت اللهی (آنژی روسیه):

سعید در گذشته هم از استقلال پیشنهاد داشته و هم از پرسپولیس. ولی شایعات از این می گویند که او پرسپولیسی است و با رفقای استقلالی اش کری زیاد می خواند.

 

 

* سوشا مکانی (لیگ نروژ):

او هم تا همین سال قبل در پرسپولیس بازی می کرد و تا دلتان بخواهد عدد 6 نشان داده است.

 

 

* میلاد محمدی (ترک گروژنی روسیه):

می گویند خانواده اش کلا پرسپولیسی هستند. مهرداد برادرش که تا مرز پرسپولیسی شدن رفت. میلاد هم طرفدار قرمزهاست و هیچ بعید نیست روزی به این باشگاه ملحق شود.

 

 

* سجاد شهباززاده (بدون تیم):

او هم سابقه بازی با پیراهن استقلال را دارد و طبیعتا در بازی امروز طرفدار رنگ آبی است و خواهان برد تیم محبوبش است.

 

 

* مهرداد پولادی (الشحانیه قطر):

او جزو بازیکنانی است که هم در استقلال توپ زده و هم در پرسپولیس. برای خیلی ها سوال است که مهرداد کدام وری است؟ آبی یا قرمز؟ خود او هیچگاه به این سوال شفاف پاسخ نداد چراکه دوست نداشت طرفداران دو تیم را از خودش برنجاند ولی طبیعتا ابتدا به رنگ آبی گرایش داشته است چون ابتدا استقلالی شد و بعدها پرسپولیسی.

 

 

* رحیم زهیوی (الشحانیه قطر):

او در استقلال خوزستان توپ می زد و قرار بود به استقلال تهران ملحق شود ولی راهی الشحانیه قطر شد. رحیم هم جزو استقلالی هاست.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری