اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۹۹۱
بر اساس برآورد سایت ترانسفرمارکت، ارزش بازیکنان تیم پرسپولیس ۱۳ میلیون یورو است و در مقابل تیم استقلال نیز با ۱۰ و نیم میلیون یورو وارد شهرآورد می‌شود.
۰۳:۴۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| بر اساس برآورد سایت ترانسفرمارکت، ارزش بازیکنان تیم پرسپولیس ۱۳ میلیون یورو است و در مقابل تیم استقلال نیز با ۱۰ و نیم میلیون یورو وارد شهرآورد می‌شود. مجموع ارزش بازیکنان دو تیم که گرانقیمت‌ترین تیم‌های لیگ برتر امسال هستند، ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار یورو یا به عبارتی حدود ۹۸ میلیارد تومان است.
۶ بازیکن پرسپولیس بیش از یک میلیون یورو ارزش دارند که عبارتند از رامین رضاییان و مهدی طارمی با ۲/ ۱ میلیون یورو و علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، وحید امیری و کمال کامیابی نیا نیز هر کدام یک میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات ارزش دارند.
در مقابل استقلال فقط امید ابراهیمی را دارد که بالای یک (۲/۱میلیون یورو) قیمت دارد. جابر انصاری با ۸۰۰ و وریا غفوری و محسن کریمی با ۷۰۰ هزار یورو در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
در تیم منتخب گرانقیمت‌ترین بازیکنان لیگ برتر، ۶ بازیکن عضو پرسپولیس هستند که در پست‌های خود قیمتی بالاتر از رقبای خود دارند: «علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی و مهدی طارمی.» البته سایت ترانسفرمارکت پست وحید امیری را مهاجم قرار داده که اگر او را بال چپ حساب کنیم، امیری نیز وارد تیم منتخب خواهد شد. امید ابراهیمی تنها عضو استقلالی تیم گرانقیمت‌های لیگ برتر است.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین