اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۸۱۵
وزیر ورزش و جوانان گفت: برگزاری میزبانی مسابقات جهانی شطرنج بانوان بدون شک انگیزه جوانان و نوجوانان را به این ورزش بالا می‌برد.
۰۲:۰۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان جهان، گفت: گرفتن میزبانی مسابقات قهرمانی جهان بسیار مهم است و این اتفاق نشان‌دهنده تلاش زیاد مسئولین این فدراسیون و ورزش کشور است.

وی افزود: بعد از برجام رویکرد بسیار خوبی از سایر کشورها برای تعامل با ایران به وجود آمده است که از جمله این تعامل می‌توان به تعاملات ورزشی اشاره داشت.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص گرفتن میزبانی سایر رشته‌های ورزشی، تصریح کرد: خوشبختانه برای رشته‌های دیگر هم درخواست میزبانی‌های زیادی برای ایران عنوان شده است که با این اوصاف باید بتوانیم از پتانسیل خود استفاده کنیم و این پتانسیل را در بخش بانوان باید بیشتر به کار بندیم. 

وی افزود: بدون شک رسیدن میزبانی در مسابقات شطرنج بانوان جهان انگیزه‌ها را برای حضور نوجوانان و جوانان در این رشته بسیار بیشتر از گذشته خواهد کرد و از طرفی هم این میزبانی‌ها موقعیت خوبی است تا بتوانیم در سایر رشته‌ها مقام‌های خوبی را کسب کنیم.

سلطانی‌فر در پایان در خصوص مشکلات مالی برای برگزاری مسابقات جهانی شطرنج بانوان خاطرنشان کرد: ما برای همه فدراسیون‌ها تا حد امکان بودجه مناسبی را در نظر گرفته‌ایم و حتی در برخی مواقع بالاتر از سقفی که می‌توانستیم کمک کنیم فدراسیون‌ها را حمایت کرده‌ایم و در مورد این مسابقات هم کمک‌های زیادی را انجام داده‌ایم اما فکر می کنم مسائل دیگر مالی این رقابت‌ها باید از طریق اسپانسرهایی که فدراسیون با آنها تعامل کرده است حل و فصل شود. 

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری