اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۷۹۱
معمولا در بازی های بزرگی مثل دربی به جز بازیکنانی که در دربی بازی می کنند، نیمکت ذخیره های دو تیم نقشی اساسی در موفقیت تیم ها ایفا می کنند.
۲۳:۱۱ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| تمام مربی ها در اول فصل سعی می کنند به جز خرید بازیکنان با کیفیت برای ترکیب اصلی، چند مهره خوب هم برای نیمکت ذخیره داشته باشند تا آنها بتوانند در دقایقی که به زمین می آیند، جریان بازی را عوض کنند. با نگاهی به ترکیب اصلی دو تیم استقلال و پرسپولیس تردید باقی نمی ماند که 11 بازیکن داخل زمین قرمزهای تهرانی پرستاره تر هستند ولی به نظر می رسد وضع آبی ها روی نیمکت کمی بهتر است رقیب خود است چرا که حداقل آنها در این فصل تعداد دقایق بیشتری بازی کرده اند و البته در بازی هایی که در زمین بوده اند تاثیرگذاری بیشتری روی بازی تیم شان داشته اند.


حضور آقای هت تریک روی نیمکت پرسپولیس


پرسپولیس برای بازی با استقلال علی علیپور، سامان نریمان جهان، رادوشوویچ، پل یانسکی، پریمیوف، شهاب کریمی، حمید طاهرخانی و صادق محرمی را روی نیمکت خود می بیند که می تواند در دقایقی از بازی وارد زمین شوند و جریان بازی را عوض کنند.


در بین بازیکنان پرسپولیس که در بازی روز یکشنبه نیمکت نشین هستند، علی علیپور امید برانکو ایوانکوویچ برای گلزنی است هرچند که این تیم سامان نریمان جهان را هم روی نیمکت دارد که با پیراهن تراکتورسازی سابقه هت تریک برابر استقلال را دارد. صادق محرمی هم در صورت نیمکت نشینی می تواند اسلحه پنهان برانکو لقب بگیرد اما به جز این 3 بازیکن پرسپولیس نیمکت خود را با بازیکنان جوان و جویای نام و البته خارجی های کم کیفیت پر کرده است و شاید این موضوع کار برانکو را برای تعویض در جریان بازی کمی سخت کند.


جوان های نیمکت نشین منصوریان


اما بر عکس پرسپولیس، وضع منصوریان روی نیمکت کمی بهتر از برانکو است چرا که او در جریان بازی می تواند بازیکنانی را به زمین بفرستد که هم تعداد بیشتری بازی کرده اند و هم در طول فصل موفق شده اند از نیمکت نشین های پرسپولیس نمایش بهتری داشته باشند.


استقلال در بازی با پرسپولیس می تواند از بازیکنان نیمکت نشینی مثل حسین حسینی، مجید حسینی، محسن کریمی، میلاد زکی پور، فرشید باقری، جابر انصاری، عظیم گوگ و میعاد یزدانی بهره ببرد که به جز دو بازیکن آخر سایر آنها در دقایق زیادی در این فصل به میدان رفته اند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری