اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۶۲۶
آرش افشین که نیم‌فصلی عجیب و پر از ناکامی را در استقلال تهران سپری کرد، رفته‌رفته در ترکیب استقلالی‌های خوزستان جا افتاده و هر هفته نمایش بهتری از خود ارائه می‌دهد...
۱۵:۳۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| آرش افشین که نیم‌فصلی عجیب و پر از ناکامی را در استقلال تهران سپری کرد، رفته‌رفته در ترکیب استقلالی‌های خوزستان جا افتاده و هر هفته نمایش بهتری از خود ارائه می‌دهد. او در بازی با نفت تهران تیمش را از باخت نجات داد و برابر پدیده هم تاثیرگذار كار كرد. افشین خودش را برای داربی تبریز آماده كرده تا آمادگی‌اش را بعد از بازگشت به میادین نشان دهد و اثبات كند.

برای بازی با صنعت‌نفت آبادان كه به‌نوعی داربی محسوب می‌شود، آماده هستید؟

داربی‌های خوزستان همیشه جذاب بوده و از اهمیت بالایی برای تماشاگران دو تیم برخوردار است. امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم و هواداران از یک دیدار پرگل لذت ببرند و البته با پیروزی ما به پایان برسد.

از تیم فیروز كریمی شناخت كافی دارید؟

البته شیوه بازی دفاعی صنعت‌نفت کار ما را سخت می‌کند ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به دروازه این تیم نزدیک شویم و در امر گلزنی موفق عمل کنیم. من می‌خواهم هر طور شده خودم را نشان دهم و ثابت كنم می‌توانم در این سال جدید زندگی به روزهای خوبم برگردم. چند روز پیش تولدم بود و می‌خواهم بهترین سال زندگی‌ام را داشته باشم و اتفاقات گذشته را فراموش كنم.

در این مدت پولی هم دریافت كردید یا مشكلات مالی باشگاه پابرجاست؟

شرایط مالی باشگاه خوب نیست ولی نباید دست از تلاش برداریم. همه هدف ما بالا بردن جایگاه تیم در جدول و موفقیت تیم در آسیاست. این مشکلات وجود دارد اما تیم تا جام باشگاه‌ها زمان کمی دارد و امیدواریم همه دست به دست هم دهند تا مشکلات مالی حل شود. تنها حامی تیم ما آقای استاندار بوده است. با آقای روشنایی صحبت کردیم و امیدواریم مشکلات حل شود. آقای پورموسوی هم در این مدت خیلی هوای بازیكنان را داشته و بچه‌ها از جان مایه گذاشته‌اند. ان‌شاءالله مسئولان استقلال خوزستان هم به وعده‌شان عمل كنند.

امیدوار هستید تا بازی‌های آسیایی این مشكلات حل شود؟

نگرانی ما این است که در آسیا مشکل داشته باشیم اما امیدواریم مشکلات حل شود. من تا این لحظه هیچ پولی نگرفته‌ام، هر وقت بقیه گرفتند من هم می‌گیرم. من به خاطر خودم نمی‌گویم، تیم ما نماینده ایران است و باید مشکلاتش حل شود. ما می‌خواهیم خودمان را در آسیا هم نشان دهیم و همه دیدند كه در لیگ چه تیم خوبی هستیم و فوتبال زیبایی را بازی می‌كنیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری