اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۵۹۵
سرمربی پرسپولیس به طور ضمنی می گوید به جذب شهباززاده علاقه مند بوده است اما عدم موافقت با جدایی آرام طبع کار را خراب کرد.
۱۰:۰۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| برانکو ایوانکوویچ روز گذشته بعد ازتمرین سرخپوشان پایتخت در مواجهه با سوالی مبنی بر اینکه آیا به دنبال جذب سجاد شهباززاده هستند و چرا محمدامین آرام طبع به تمرینات برگشت، اظهار داشت: «آیا ما جا برای جذب شهباززاده داریم؟! من قبلاً گفته‌ام لیست بالای 23 سال‌مان پر است. در مورد آرام‌طبع هم باید بگویم او نتوانست برای جدایی از باشگاه به توافق لازم برسد و مجبور شد به تمرینات برگردد. البته او در لیست ما برای لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد.»

 

پس شاید اینجا باشگاه پرسپولیس مقصر باشد که نتوانست به هیچ وجه با آرام طبع برسر جدایی به توافق برسد و زمانی از او خواستند که از این تیم برود که دیگر فرصت هایش از دست رفته و زمانی برای انتخاب تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده بود.

 

با این حساب اگر این جدایی صورت می گرفت و در حالی که آرام طبع نمی تواند در آسیا تیم برانکو را همراهی کند آن موقع یک جای خالی فرصت را در اختیار تیم قرار می داد تا برانکو بتواند یک بازیکن دیگر که بی میل هم نبود شهباززاده باشد را به خدمت بگیرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین