اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۵۵۴
کمیته تجدید نظر فدراسیون والیبال پس از بررسی مجدد پرونده دیدار سازمان عمران شهرداری ساری و شهرداری ارومیه درباره دو بازیکن شهرداری ارومیه تصمیم گیری کرد.
۲۲:۰۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدارسیون والیبال، هفته یازدهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام «شهدای منا» روز چهارشنبه 13 بهمن ماه با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، اراک، ساری، گنبد و ورامین پیگیری شد.
تیم سازمان عمران شهرداری ساری در چارچوب این هفته میزبان شهرداری ارومیه بود که مسابقه دو تیم در دو ست اول و دوم یک بر یک پیگیری شد اما ست سوم به دلیل مسایل حاشیه ای شروع نشد و دیدار ناتمام ماند.
بر اساس گزارش ناظر در پایان ست دوم بازی، بین برخی تماشاگران این دیدار درگیری رخ داده است و دو تن از بازیکنان شهرداری ارومیه (علیزاده و تشکری) برای دفاع از تماشاگران به طرف جایگاه تماشاگران رفته و به منظور جدا کردن در این موضوع دخالت کردند.
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز دوشنبه هفته جاری در نشست خود پرونده این دیدار را بررسی کرد و عبدالرضا علیزاده و آرمین تشکری را به دو جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات محکوم کرد.
پس از اعتراض باشگاه شهرداری ارومیه نسبت به این رای، کمیته تجدید نظر فدراسیون والیبال شب گذشته با حضور دکتر محمدرضا داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال، مدیرکل دفتر بازرسی وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه ها، منوچهر پورحسن کارشناس ورزشی و آشنا به امور والیبال و مهین انصاری کارشناس حقوقی برگزار شد.

در نهایت پس از بحث و تبادل نظر درباره این پرونده، موارد زیر از سوی سازمان لیگ در اطلاعیه ای اعلام شد:

1- اظهار ندامت و پشیمانی عبدالرضا علیزاده و آرمین تشکری، مراتب کتبی برای فدراسیون والیبال ارسال شد.
2- با توجه به اینکه عبدالرضا علیزاده برای نخستین بار به کمیته انضباطی احضار شده و هیچ گونه سابقه در طول سالیان فعالیت در والیبال نداشته است، محرومیت تعلیقی برایش در نظر گرفته شد.
3- با توجه به اینکه آرمین تشکری سابقه حضور در کمیته انضباطی داشته است، اما اظهار ندامت و پشیمانی کرده است، محرومیت این بازیکن به یک جلسه قطعی تغییر یافت.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: والیبال لیگ برتر
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین