اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۵۵۳
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سوتفاهمی پیش آمد و چون خودم مقصر بودم به سپاهان بازگشتم.
۲۱:۵۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز|  عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به سپاهانی‌های‌ اصیل احترام می‌گذارم و همه تماس گرفتند و به خاطر هواداران در اصفهان می‌مانم.

وی افزود: 10 بازی مهم و حساس پیش رو داریم و تمام بازیکنان را توجیه کردیم که سه امتیاز تمامی این دیدارها را کسب کنیم.

سرمربی تیم سپاهان تأکید کرد: بازی‌های گذشته را فراموش کرده‌ایم و امیدوارم با حمایت تماشاگران بازی خوبی را انجام دهیم.

وی مطرح کرد: یک هافبک دفاعی استرالیایی را بررسی کرده‌ایم و در آینده اگر شرایط او به تیم ما بخورد، این بازیکن را جذب خواهیم کرد.

ویسی در خصوص بازی با ماشین‌سازی و جایگاه این تیم، تصریح کرد: هرچه به آخر لیگ می‌رسیم،  شرایط سخت و دشوار می‌شود و به عنوان مثال صبای قم در اصفهان ذوب‌آهن را شکست داد؛ تمام تمرکز و وجودمان را برای بازی فردا می‌گذاریم و نام و جایگاه تیم‌ها برای ما مهم نیست.

وی در مورد بازیکنان خارجی که مشکلات مالی برای تیم‌ها ایجاد می‌کنند، عنوان کرد: مربوط به این است که تیم‌ها بازیکنان را نمی‌شناسند و جذب می‌کنند که بعد مشکل‌ساز می‌شود.

سرمربی تیم سپاهان در مورد محرومیت تیم‌ها در نقل و انتقالات مطرح کرد: اگر تیمی از نقل و انتقالات محروم است، باید به صورت کامل باشد و نباید این‌گونه باشد که تیمی بازیکن نگیرد اما بازیکن بدهد.  

وی ادامه داد: این کار زشتی است که تمامی تیم‌ها را محروم می‌کنند و وجه خوبی در فیفا ندارد.

ویسی درباره ادامه جذب بازیکن در سپاهان متذکر شد: مذاکره با چشمی و شهباز زاده ادامه دارد اما قطعی نشده است این در حالی است که تنها یک جای خالی داریم؛ شهباز زاده برای یک‌فصل می‌تواند بازی کند و چشمی هم مصدوم بوده است.

وی در ادامه در مورد شرایط جباروف ابراز کرد: این بازیکن را هنوز به صورت صددرصد کامل ندیده‌ام اما در لیست ما هست و فکر می‌کنم در بازی فردا بتوانیم از او استفاده کنیم اما نه به صورت کامل و از ابتدای بازی.

سرمربی سپاهان ادامه داد: ترجیح می‌دهم این یک پست خالی را به یک هافبک دفاعی بدهم.

وی در خصوص استعفایش از سپاهان نیز گفت: این ماجرا یک سو تفاهم بود و بین من و باشگاه به وجود آمد که من به خاطر اصول مربی‌گری استعفا دادم؛ اما در این ماجرا هر دو طرف مقصر بودیم.

ویسی متذکر شد: احساس کردم در این میان افرادی شیطنت می‌کنند که بعد از جلسه متوجه شدم این‌گونه نیست و چون خودم مقصر بودم و سو تفاهم بود، به سپاهان بازگشتم.

وی ادامه داد: هرکسی بخواهد موفقیتی ایجاد کند باید همه با هم همدل و هم‌خون باشند و حتی اگر یک نفر قدم اشتباه بردارد، تمام برنامه‌ها به هم می‌خورد.

سرمربی تیم سپاهان اذعان کرد: امیدوارم مردم اصفهان و سپاهانی‌ها باهوش باشند و تا پایان لیگ با صبوری به حمایت تیم خود ادامه دهند.

وی در مورد استفاده از بازیکنان مختلف در تیمش، گفت: هر بازی 8 نفر فیکس هستند و این مساله در تمام دنیا اجرا می‌شود و از بازیکنانی که آماده‌تر هستند، استفاده می‌کنند.

ویسی در مورد بازیکنان مصدوم و محروم این تیم نیز گفت: رضا میرزایی، علی محمدی و لی اولیویرا در بازی فردا مصدوم هستند.

وی در مورد عارف غلامی گفت: این بازیکن خوبی است و جوان و آینده‌دار است؛ امیدوارم بتوانیم آینده خوبی برای او رقم بزنم.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: به باشگاه گفتم اگر می‌توانید کمک کنید او به اروپا برود، کمک کنید تا او لژیونر شود و این درخواستی بود که من از باشگاه بود.

وی در مورد بازی با پرسپولیس در هفته آینده نیز اظهار کرد: تمرکز ما روی این بازی است اما بازی با پرسپولیس یک بازی خیلی خاص برای مردم اصفهان است و اگر من 100 درصد تمرکزمان را روی این بازی می‌گذاشتم، این بار  باید 200 درصد تمرکز بگذارم.

ویسی در پایان در مورد 22 بهمن نیز عنوان کرد: از حضور مردم در راهپیمایی خاطرات زیادی داریم و ما هم مثل همه جامعه ورزشکاران شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین