اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۴۹۶
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: در هر مسابقه تلاش می‌کنیم پرسپولیس به صدرنشینی‌اش ادامه بدهد.
۱۶:۰۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| سیدجلال حسینی در پایان تمرین امروز پرسپولیسس در جمع خبرنگاران، گفت: از شما به خاطر حضور در تمرینات تشکر می‌کنم. شرایط تیم خوب است تلاش می‌کنیم تا در صدر بمانیم. در هر بازی سعی می‌کنیم نمایش خوبی داشته باشیم. تمرینات خوبی در طول هفته انجام دادیم.

وی افزود: در گذشته من و ماهینی با علی‌اکبر طاهری جلسه داشتیم. خود طاهری درخواست کرد روز گذشته به باشگاه برویم و با یکدیگر صحبت کنیم. جلسه بسیار دوستانه‌ای بود و بدون شک این اولین و آخرین جلسه ما نخواهد بود. بحث اعتصاب هم دیروز نداشتیم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه روز یکشنبه باید با استقلال دیدار کند، عنوان کرد: به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم. آنها زحمت کشیدند و مقابل السد به موفقیت رسیدند. استقلال همیشه استقلال است. نگاه ویژه‌ای روی این بازی داریم. استقلال تیم کاملی است. بازی مقابل آنها برای هر حریفی سخت است. امیدوارم بازی تماشاگر پسندی را انجام دهیم و در پایان بازی سربلند باشیم.

حسینی در رابطه با اینکه دیدار رفت چه فرقی با دیدار برگشت دارد، عنوان کرد: حق با شما است. این بازی با دیدار رفت متفاوت خواهد بود. در حال حاضر هر دو تیم نتایج خوبی می‌گیرند و حتما بازی زیبا خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا استقلال دفاعی بازی می‌کند، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم. آنها عملکرد هجومی خواهند داشت.

حسینی در رابطه با غیب کمال کامیابی‌نیا در دربی گفت:‌ کامیابی‌نیا یکی از بازیکنان تأثیرگذار است اما جایش در این دیدار خالی خواهد بود. جایگزین کمال تلاش می‌کند تا عملکرد خوبی به نمایش بگذارد.

کاپیتان پرسپولیس در مورد جذب شهاب کرمی عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است. هر کسی به این تیم می‌آید باید قدر پیراهنی که به تن می‌کند را بداند. شهاب هم تلاش می‌کند تا یکی از بازیکنان موثر این تیم شود. 

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد نتیجه تساوی برای پرسپولیس بد نیست،‌ اظهار داشت: 9 امتیاز با تیم دوم فاصله داریم ولی تا پایان فصل 30 امتیاز باقی مانده. ما دیدار مقابل استقلال،‌سپاهان و حریفان آسیایی را در پیش داریم. بدون شک تحت فشار قرار می‌گیریم و باید بازی به بازی فکر کنیم.

حسینی در رابطه با اینکه آیا ممکن است نتیجه عجیبی رقم بخورد، تصریح کرد: اصلا اینطور نیست. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. این تیم دیروز هم عملکرد خوبی داشت و در بازی سختی مقابل السد به پیروزی رسید.

کاپیتان پرسپولیس در رابطه با شرایط تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در فوتبال ما مشکلات زیادی داریم و کار در آسیا بسیار دشوار است. برای تیم بستن هم با مشکل روبه‌رو هستیم اما الهلال و الوحده به راحتی سرمایه‌گذاری می‌کنند. رسیدن به موفقیت در آسیا نیاز به برنامه‌ریزی خوب دارد و مشکلات را باید پشت سر گذاشت. 

وی در مورد مطالباتش از پرسپولیس عنوان کرد: مطالباتی نداریم و کار ما طبق قرارداد پیش می‌رود و بحث پول قبل و بعد از دربی نداریم. 

حسینی در مورد طلبش از باشگاه نفت عنوان کرد:‌ هیچ کسی در نفت جوابگوی ما نیست. وقتی از فساد صحبت می‌شود این مسئله خودش یک فساد است. با یک برگه باشگاه را می‌فروشند و شاهدی که قبلا حضور داشته الان نیست. هیچ کسی پول ما را پرداخت نمی‌کند وجوابی هم نمی‌دهد. این شاهد که ناظر قرارداد بود قبلا حضور داشته ولی الان او را نمی‌بینیم. امیدوارم بازیکن ایرانی هم بتواند از فیفا شکایت کند تا راحت‌تر به پولش برسد. باشگاه استقلال به خاطر بدهی محروم شده ولی نفت با همین وضعیت به راحتی در نقل و انتقالات شرکت می‌کند و دست‌مان به جایی بند نیست. 

وی در مورد حضور پرسپولیس در آسیا عنوان کرد: کار بسیار سخت است منتظر شروع این رقابت‌ها هستیم اما می دانیم که خیلی کار سختی در پیش داریم.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری