اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۴۲۴
منصوریان در بازی با السد جابر انصاری و هرایر مگویان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و البته با مشکل استقلال در فصل نقل و انتقالات تیموریان، جباروف و چشمی نیز در تیم منصوریان جایی نداشتند تا بنزین سبز منصوریان روز بزرگی را پیش رو داشته باشد اما اینطور که گفته می‌شود استقلال در بازی شهرآورد هم این دو بازیکن را ندارد.
۰۴:۴۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| منصوریان در بازی با السد جابر انصاری و هرایر مگویان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و البته با مشکل استقلال در فصل نقل و انتقالات تیموریان، جباروف و چشمی نیز در تیم منصوریان جایی نداشتند تا بنزین سبز منصوریان روز بزرگی را پیش رو داشته باشد اما اینطور که گفته می‌شود استقلال در بازی شهرآورد هم این دو بازیکن را ندارد.
در روزهای اولی که جابر انصاری و مگویان مصدوم شدند و نتوانستند در کنار تیم کار کنند شاید منصوریان باورش هم نمی‌شد که این دو بازیکن بازی‌های نیم فصل دوم را تا به این لحظه از دست بدهند. جابر و مگویان به بازی دیروز نرسیدند و اینطور که گفته می‌شود به بازی شهرآورد هم نخواهند رسید تا در فصل جاری منصوریان انواع و اقسام مشکلات را تجربه کرده باشد. سرمربی استقلال اگر این دو بازیکن را در شهرآورد هم نداشته باشد روی نیمکت بازیکنان بزرگی را نخواهد داشت. شرایط فعلی استقلال در حال حاضر به نفع بازیکنان جوانی است که در صورت حضور با تجربه‌ها فرصت حضور در بازی‌ها را پیدا نمی‌کردند.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری