اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۴۱۶
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازیکنان پرسپولیس مقابل تراکتورسازی بسیار با روحیه کار کردند و فکر می‌کنم صحبت‌های کارلوس کی‌روش قبل از بازی‌ هم روحیه آنها را 2 برابر کرد.
۰۴:۰۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| فرشاد پیوس در گفت‌وگویی، در مورد اینکه چرا در بازی با تراکتورسازی به ورزشگاه نرفت،  گفت: سرما خورده بودم و به دلیل اینکه تحت درمان قرار داشتم نتوانستم به ورزشگاه بروم. قرار بود با مجتبی محرمی به ورزشگاه برویم. ان‌شاءالله برای دربی همراه سایر پیشکسوتان پیش بازیکنان می‌رویم و به آنها روحیه می‌دهیم. 

وی افزود: بازی بسیار سختی بود همه می‌گفتند شاید تیم نتواند نتیجه بگیرد. حرف‌های کارلوس کی‌روش انگیزه بازیکنان پرسپولیس را برای تلاش بیشتر بالا برد و آنها عملکرد بسیار خوبی مقابل تراکتورسازی داشتند.

پیوس در مورد خاطراتش در دربی،‌عنوان کرد:  در دربی‌های زیادی بازی کردم. سال 68 در یکی از دربی‌ها خدا بیامرز فریبرز مرادی از جناح راست سانتر کرد و من با یک بغل پا دروازه استقلال را باز کردم در آن بازی خاطرات خوبی رقم خورد چرا که ما در آخر فصل قهرمان شدیم.

کاپیتان سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر قبل از دربی به جمع بازیکنان برود چه صحبتی برای آنها میکند، اظهار داشت: این بازی هم سه امتیاز دارد و هیچ فرقی با سایر مسابقات ندارد. این بازی نیاز به مرد بازی دربی دارد یعنی بازیکن بزرگ می‌تواند موفق شود. پرسپولیس بازیکن خوبی دارد و می‌تواند موفق شود. پرسپولیس سه هفته دیگر قهرمانی‌اش قطعی می‌شود.

پیوس در مورد مهدی طارمی خاطرنشان کرد:‌ طارمی بازیکن بسیار خوب و دونده‌ای است. او باید تداوم داشته باشد و بتواند سال‌های سال آقای گل شود تا محبوب مردم شود. اگر گلزنی‌هایش تداوم داشته باشد می‌تواند به موفقیت برسد. نه اینکه فقط یکی دو سال  موفق عمل کند.

وی در مورد اینکه دلیل اینکه همیشه یکی از بهترین گلزن‌ها بود چیست، گفت: همیشه سعیم رفاقت با تمام هم تیمی‌هایم بود. خوب تمرین می‌کردم و به موفق می‌خوابیدم. استراحت کافی داشتم. از همه حواشی دور بودم و فکر و ذهنم پرسپولیس بود.

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد اینکه آیا کسی می‌تواند رکورد گلزنی او در این تیم را بشکند، خاطرنشان کرد: چرا کسی نتواند این کار را بکند. بازیکنی که زحمت بکشد خوب تمرین کند و به موقع استراحت داشته باشد خیلی زود به این موفقیت می‌رسد. 

پیوس در مورد اینکه گفته می‌شود تیمی که قبل از دربی عملکرد خوبی نداشته در این مسابقه نتیجه گرفته است، گفت: شرایط این بازی فرق می‌کند. پرسپولیس خیلی شرایط خوبی دارد و فکر می‌کنم این بازی را راحت می‌برند.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین