اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۴۱۳
روز پنجشنبه هفته بیست و یکم لیگ برتر با انجام ۶ دیدار آغاز می‌شود. سه تیم اول جدول در آخر هفته بازی ندارند.
۰۳:۵۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| 6 دیدار ابتدایی هفته بیست و یکم لیگ برتر روز پنجشنبه برگزار می‌شود. سه تیم اول جدول یعنی پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال در روزهای ابتدای هفته آینده به میدان خواهند رفت. تراکتورسازی شنبه میزبان ذوب آهن است و دربی پایتخت بین دو تیم پرسپولیس و استقلال هم روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نگاهی به مسابقات روز پنجشنبه می‌اندازیم:

پدیده- فولاد خوزستان؛ به دنبال اولین برد

دو تیم را باید ناکامان نیم فصل دوم نامید. پدیده در دور برگشت مسابقات یک برد هم به دست نیاورده و با 3 تساوی و دو باخت متوالی سیر نزولی را طی کرده است. فولاد خوزستان هم در 5 مسابقه نیم فصل دوم فقط 2 مساوی و 3 باخت داشته است. هر دو تیم به دنبال اولین برد خود در دور برگشت هستند. پدیده اگر در خانه پیروز شود رتبه سیزدهمی خود را حفظ می‌کند و احتمال صعود یک پله‌ای این تیم هم و جود دارد اما فولاد در صورت برد ممکن است با سه پله صعود به رده هفتم جدول برسد.

گسترش فولاد- سایپا؛ خلعتبری مقابل تیم سابق

نارنجی‌پوشان تهرانی سه برد متوالی یک گله را به دست آوردند تا از انتهای جدول فاصله بگیرند. باید دید شاگردان فرکی می‌توانند مقابل گسترش هم به پیروزی برسند یا تیم گسترش فولاد نوار بردهای سایپا را قطع خواهند کرد. دو تیم در یک نقطه مشترک هستند اینکه هر دو تیم هوادار زیادی در فوتبال ایران ندارند اما از امکانات مناسبی برخوردارند و به معنی واقعی می‌توان آنها را باشگاه نامید. تقابل محمدرضا خلعتبری با تیم سابقش هم می‌تواند نکته جالب این بازی باشد. او قطعا انگیزه بیشتری برای درخشش مقابل سرمربی سابق خود دارد.

صبای قم- سیاه جامگان؛ نبرد ته جدولی‌ها

صبا هفته گذشته برد روحیه‌بخش و دور از انتظاری مقابل ذوب آهن در اصفهان به دست آورد تا امیدهایش برای بقا در لیگ برتر بیش از گذشته شود هرچند این تیم هنوز در رده پانزدهم جدول هستند. صبا این هفته میزبان تیم سیاه‌جامگان تیم چهاردهم جدول لیگ است. نبرد ته جدولی‌ها بسیار حساس خواهد بود و هر دو تیم از نتیجه مساوی ضرر خواهند کرد باید دید شاگردان مرفاوی می‌توانند دومین برد متوالی خود را در این فصل کسب کنند. بازنده این بازی در رده پانزدهم می‌ماند.

استقلال خوزستان- صنعت نفت ؛ دربی خوزستان

دربی خوزستان هم جالب توجه است. استقلال خوزستان که به زودی باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود در این مسابقه به مصاف تیم نفت آبادانی خواهد رفت که نتایج مطلوبی در هفته‌های اخیر کسب نکرده و فیروز کریمی در صنعت نفت موفق عمل نکرده است. روی کاغذ شانس آبی‌های اهواز برای پیروزی بیشتر از زردپوشان آبادانی است.

نفت تهران- پیکان؛ دربی کم‌تماشاگر

کم تماشاگرترین دربی پایتخت به میزبانی نفت تهران برگزار می‌شود. شاگردان علی دایی در 6 بازی اخیر خود سه باخت و سه مساوی داشته‌اند و در نیم فصل دوم هنوز بردی کسب نکرده‌اند. نفتی‌ها به دنبال پایان دادن به نتایج نامطلوب خود هستند. پیکان هم بعد از سه باخت متوالی مقابل سپاهان به یک برد خانگی رسید تا شرایطش بهتر شود. شاگردان مجید جلالی برای حفظ رتبه پنجم جدول تلاش می‌کنند و به همین دلیل برای برد به مصاف نفت خواهند رفت.

سپاهان- ماشین‌سازی تبریز؛ برد راحت شاگردان ویسی؟

ماشین‌سازی صاحب ضعیف‌ترین خط دفاع و خط حمله لیگ و رکوردار باخت در لیگ برتر است. شاگردان فرهاد کاظمی 19 هفته است که رنگ برد را ندیده‌اند و همین مسایل باعث می‌شود که همگی شانس سپاهان را برای پیروزی در این مسابقه زیاد بدانند. بعید است شاگردان عبدالله ویسی تسلیم آخرین تیم جدول شوند حتی اگر این تیم را سرمربی اسبق سپاهان هدایت کند.

برنامه مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر:

پنجشنبه 21 بهمن 95

صبای قم – سیاه جامگان ساعت 15 ورزشگاه یادگار امام قم

استقلال خوزستان- صنعت نفت آبادان ساعت 15:30 ورزشگاه غدیر اهواز

نفت تهران- پیکان تهران ساعت 15:30 ورزشگاه تختی تهران

گسترش فولاد تبریز- سایپا تهران ساعت 15 ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

پدیده خراسان- فولاد خوزستان ساعت 14:30 ورزشگاه ثامن مشهد

فولاد مبارکه سپاهان- ماشین سازی تبریز ساعت 16 ورزشگاه نقش جهان اصفهان

شنبه 23 بهمن 95

تراکتورسازی تبریز- ذوب آهن اصفهان ساعت 18:30 ورزشگاه یادگار امام تبریز

یکشنبه 24 بهمن 95

استقلال تهران – پرسپولیس ساعت متعاقبا اعلام می شود- ورزشگاه آزادی تهران

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری