اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۳۹۹
دروازه‌بان السد پس از شکست مقابل استقلال در ضربات پنالتی عنوان کرد: شاهد بازی خوبی بودیم ولی در نهایت هر آنچه که خداوند مقدر کرده است را قبول می‌کنیم.
۲۳:۴۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز|  تیم فوتبال استقلال تهران در یک دیداری تماشایی در ورزشگاه آزادی در حضور 100 هزار تماشاگر موفق شد السد قطر را در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 شکست دهد تا به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

سعد الدوساری، دروازه‌بان السد پس از این دیدار در مصاحبه با مجری شبکه الکاس گفت: همچنان که دیدید تمام بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. همه چیز در این بازی خوب بود از هواداران گرفته تا بازی. به نظرم ما خوب بازی کردیم. همان طور که دیدید بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و شانس ما و استقلال تهران در این ضربات یکسان بود. در نهایت ما آنچه که خداوند برای ما مقدر کرد را می‌پذیریم.

دروازه‌بان السد در پاسخ به مجری که از آو پرسید، وضعیت آنها با این شکست در ادامه فصل لیگ ستارگان چه خواهد شد، گفت: این شکست بدون شک تاثیری در روند عملکرد ما در لیگ قطر نخواهد داشت و ما پرونده این بازی را امروز می‌ببندیم و از فردا صفحه جدیدی را باز خواهیم کرد. ما مسابقات سختی را در لیگ پیش رو داریم و به امید خدا با قدرت در آنها حضور خواهیم یافت.

وی در پایان درباره اینکه آیا حضور پرشمار هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی تاثیری در روند بازی آنها گذاشت، گفت: نه اصلا هیچ تاثیری بر روند بازی ما نگذاشت و ما مانند بازی‌های دیگر وارد زمین بازی شدیم و بازی خود را انجام دادیم. ولی در نهایت دیدار ما و استقلال به ضربات پنالتی رسید و شکست خوردیم و به اسقلال هم تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری