اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۳۰۸
سرپرست باشگاه نفت آبادان، گفت: اینطور که با رضا نوروزی صحبت کردم این بازیکن نیاز به 5 هفته استراحت دارد و بعد از آن می‌تواند در کنار تیم کارش را دنبال کند.
۱۴:۲۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| غلامحسین امین‌فر در گفت‌وگویی در مورد مصدومیت رضا نوروزی و میزان دوری این بازیکن از میادین، گفت: برخلاف شایعاتی که در مورد دوری این بازیکن تا پایان فصل مطرح شده طی صحبتی که با نوروزی داشتم او گفته برای رسیدن به بهبودی نیاز به 35 تا 40 روز استراحت دارد و سپس می تواند به تیم کمک کند. حدود 5 هفته طول درمان نوروزی است.

وی در مورد وضعیت صنعت نفت یادآور شد: شرایط تیم خوب است بازیکنان تمرینات را طبق برنامه کادرفنی برگزار می‌کنند. آخرین بازیکنی که جذب کردیم علی هلیچی بود و مذاکراتی هم با سجاد شهباززاده داشتیم. با این بازیکن صحبت کردیم اما او به ما جوابی نداده است. در خط حمله نیاز به بازیکن داریم. محمد شادکام که بازیکن بسیار خوبی است را در خط حمله داریم اما با مصدومیت نوروزی در این پست با کمبود روبرو شدیم.

سرپرست تیم صنعت نفت در مورد اینکه تراکتورسازی با بازیکن غیر مجاز به مصاف این تیم رفته و آیا به این مسئله اعتراض می‌کنند، اظهار داشت: مهدی تاج اعلام کرده نتیجه بازی‌ها بر نمی‌گردد به همین خاطر هر اقدامی هم که صورت بگیرد بی فایده است. خیلی اعتقاد به ورود به این مسائل نداریم و به دنبال کسب نتیجه از راه‌های غیر فوتبالی نیستیم.

وی در مورد اینکه به هر حال این حق یک تیم است که حریفانش از بازیکنان مجاز استفاده کنند، گفت: فدراسیون کارت بازی این نفرات را صادر کرده بود. فدراسیون باید در این مورد جوابگو باشد. وقتی کارت صادر می‌شود یعنی همه مسائل بررسی شده و مشکلی نیست اما اینبار وضعیت فرق داشت.

امین‌فر در مورد رویارویی با استقلال خوزستان در هفته بیست و یکم عنوان کرد:  آماده حضور در این بازی هستیم. مسابقه بسیار سختی در پیش داریم. دربی‌های خوزستان همیشه از زیبایی خاصی برخوردار بوده است. با تیم جوان و خوبی که داریم در این مسابقه فقط به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری