اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۲۵۱
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: «محرومیت تراکتورسازی هنوز نهایی نشده است و یک راهی وجود دارد تا جلوی شدت گرفتن این بحران ایستاد.»
۰۹:۵۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| نماینده مردم استان های آذربایجان کشورمان در مجلس شورای اسلامی قصد دارند موضوع بحران تراکتورسازی را پیگیری کنند.

 

محمدحسین فرهنگی درباره محرومیت تراکتورسازی از پنجره نقل و انتقالات اظهار داشت: «تا جایی که به بنده اطلاع داده اند محرومیت تراکتورسازی هنوز نهایی نشده است و یک راهی وجود دارد تا جلوی شدت گرفتن این بحران ایستاد. باشگاه باید خیلی سریع با بازیکنان خارجی طلبکار توافق کند تا کورسوی امیدی باقی بماند.»

 

وی افزود: «اثرات روحی و روانی این اتفاق تلخ بر تیم گذاشته شد و دیدیم که برابر پرسپولیس، تراکتورسازی آن توان همیشگی را نداشت.»

 

فرهنگی در ادامه خاطرنشان کرد: «بنده بررسی هایی را انجام دادم و در مجلس نیز این قضیه را تا انتها پیگیری می کنیم تا مسببین این اتفاق مشخص شوند. باید پیگیری های بیشتری انجام شود زیرا این تیم مردمی نباید تحت تاثیر چنین اشتباهاتی قرار بگیرد.»

 

از سوی دیگر نادر قاضی پور نمایند مردم ارومیه هم به شکست تراکتورسازی برابر پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: «هیچ اشکالی ندارد فوتبال است و برد و باخت دارد. ما الان از دست فدراسیون ناراحت هستیم. باید نامه محرومیت تیم را زودتر به باشگاه ابلاغ می کردند اما این اتفاق نیفتاد. نه از دست سردار آجورلو ناراحت هستیم و نه آقای قلعه نویی.»

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: «به وزیر ورزش تلفن زدم و با او درباره این موضوع صحبت کردم. عده ای عمدا قبل از بازی با پرسپولیس این داستان ها را برای تیم ما درست کردند تا تضعیف روحیه کنند. آقای سلطانی فر هم تلفنی به من گفت که دستور رسیدگی به این موضوع را داده است و قرار است جلساتی هم گذاشته شود.»

 

قاضی پور در پایان گفت: «دست هایی در کار بود تا تیم ما قبل از با پرسپولیس به این روز بیفتد. ما این موضوع را پیگیری می کنیم تا مشخص شود چه کسی باعث این افتضاح شده است.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری