اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۱۴۵
سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت:باعث افتخارم است که در ایران هستم اما باید بگویم بازی فردا برای من نرمال نیست.
۱۳:۴۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| اوسوالدو فریرا در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: باعث افتخارم است که در ایران هستم اما باید بگویم بازی فردا برای من نرمال نیست چرا که همیشه عادت داشتیم بازیها را رفت و برگشت انجام بدهیم اما فردا در مقابل استقلال و در خارج از خانه خود فقط یک شانس داریم.

وی ادامه داد: به ایران آمده‌ایم که برنده بازی شویم. درواقع با توجه به تعداد تماشاگران در استادیوم آزادی، فکر می‌کنم که هیجان و حساسیت بالایی را شاهد باشیم و تلاش می‌کنیم که برنده از زمین خارج شویم چون شانس مجددی برای ما وجود ندارد.

فریرا درخصوص شناختش از تیم استقلال تصریح کرد: حریف را به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم که تیم قدرتمند و باسابقه‌ای است. هرچند که در حال حاضر در لیگ ایران تیم تاپی نیست اما هروقت که بازی آنها را دیده‌ایم متوجه شده‌ایم که کادر فنی با شیوه تاکتیکی مناسبی این تیم را روانه میدان می‌کند. اما باید بگویم که ما هم اعتماد به نفس خاصی داریم و برای برد به آزادی می‌رویم.

وی ادامه داد: می‌دانم که در ابتدای بازی که در این شرایط جوی هوای سردی را داریم اما گرمای حضور تماشاگران و هیجان این بازی بدون شک ما را هم گرم می‌کند و باید به استقلالی‌ها بگویم که آنها هم مثل ما فردا بازی سختی را خواهند داشت.

سرمربی السد در مورد اینکه بازی فردا تک‌حذفی است، گفت: بله، این مسابقه تک‌حذفی است و ما خارج از خانه بازی می‌کنیم و طبیعتا بازی سختی خواهد بود. معتقدم از نظر ذهنی و قلبی بازیکنانم باید آماده بازی باشند. من باید تعادلی در کار هجومی و دفاعی تیم ایجاد کنیم. فکر می‌کنم بازی فردا از نظر احساسی جنبه‌های بیشتری دارد تا تاکتیکی.

وی در مورد اینکه آیا تیم شما فقط به ژاوی وابسته است، گفت: بله ژاوی را همه می‌شناسند و می‌دانند که چقدر بازیکن مهمی است اما ما بازیکنان تاپ دیگری هم داریم که اسمشان را نمی‌گویم.

فریرا ادامه داد: روش کار ما به شکل هجومی است و تلاش می‌کنیم مثل همیشه در ابتدای بازی گل بزنیم ما بعضی مواقع شرایط امکانپذیر نیست به علت اینکه شرایط فردا کاملا متفاوت است، شاید ما در نیمه دوم به گل دست پیدا کنیم اما باید بگویم استراتژی ما یکسان است و برای رسیدن به گل در همان دقایقی ابتدایی تلاش می‌کنیم البته این بازی تفاوت زیادی برای ما در لیگ قطر دارد چرا که ما در لیگ قطر به طور میانگین در هر بازی ۳ گل به ثمر رسانده‌ایم و نمی‌توان در این بازی هم انتظار داشت که همان نتایج را کسب کنیم. اما من فکر می‌کنم در بازی فردا می‌توانیم در وقت معمول مساوی کنیم و در ضربات پنالتی به مرحله بعد صعود کنیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری