اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۹۲۳
پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم ضربه بدی در نقل و انتقالات زمستانی خورد، گفت: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مقصر اصلی این اتفاق هستند.
۱۳:۲۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| میرشاد ماجدی در خصوص اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال و عدم جذب بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی، گفت: صراحتا اعلام می کنم که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مسبب اصلی این اتفاق بد هستند و باید پاسخگوی هواداران باشند.

وی افزود: در اینباره نمی توان از کارمندان باشگاه گلایه کرد زیرا طبق قوانین اداری چنین نامه هایی اول به دست مدیران می رسد و آنها باید پاسخگوی این اتفاق بد باشند. این مشکل هم درست در شرایطی این مشکل به وجود می آید که استقلال دو بازی بسیار سنگین مقابل السد و پرسپولیس دارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال یادآورشد: من در این مدت تمام مصاحبه هایم حمایت از استقلال بوده؛ زیرا خود من هم استقلالی هستم و چه باشم چه نباشم امیدوارم این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان موفق باشد.

وی تاکید کرد: سیاست جدید استقلال استفاده از بازیکنان جوان است و این جوانگرایی توانسته تا حدودی برای استقلال مفید واقع شود. در دیدارهای این تیم این بازیکنان بی نام و نشان توانستند هم بازی های قابل قبولی از خود ارائه دهند و هم یکی از عوامل موفقیت تیم در چند بازی گذشته باشند.

ماجدی در خصوص بازی استقلال با السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا، افزود: لیگ قهرمانان به مراتب با لیگ داخلی متفاوت است. اعتقاد دارم اگرچه جوانان استقلال عملکرد قابل قبولی در این تیم داشتند، اما این بازی به باتجربه ها اختصاص دارد و بازیکنانی مثل خسرو حیدری، مگویان و دیگر باتجربه های این تیم می توانند در موفقیت استقلال در این دیدار حساس تاثیر به سزایی داشته باشند.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال ماجدی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین