اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۹۰۵
باشگاه تراکتورسازی شکایتی علیه باشگاه پرسپولیس آماده کرده تا در صورت بازی کردن دو خرید جدید این تیم، این شکایت را به اجرا بگذارد اما پرسپولیسی ها می گویند این ادعا بلوف است!
۱۱:۲۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| در حالی که شایعه شده باشگاه تراکتورسازی شکایتی علیه پرسپولیس تنظیم و آماده کرده تا در صورتی که امروز سامان نریمان جهان و سروش رفیعی برای این تیم بازی کنند، بلافاصله بعد از بازی این شکایت را به جریان بیاندازد، پرسپولیسی ها این ادعای تراکتور را بلوف تلقی می کنند.

 

به گفته یکی از نزدیکان پرسپولیس، تراکتور چون حق استفاده از امید عالیشاه، احمد نوراللهی و هاشم بیگ زاده را در بازی امروز ندارد و دستش خالی است بلوف می زند تا شاید پرسپولیس بترسد و از این دو بازیکن مقابل تراکتور استفاده نکند اما مدیران باشگاه برای بازی دادن سروش و سامان از سازمان لیگ استعلام کتبی گرفته و به برانکو ایوانکوویچ گفته اند بدون هیچ گونه نگرانی از این دو بازیکن در بازی امروز مقابل تراکتورسازی استفاده کند.

 

تبریزی ها مدعی هستند پرسپولیس هم مثل استقلال و تراکتور از پنجره نقل و انتقالات زمستانی محروم بوده اما باشگاه پرسپولیس ادعا می کند از فدراسیون فوتبال استعلام گرفته و هیچ گونه محرومیتی ندارد.

 

با این همه برانکو دیشب گفته بود: «اگر تصور می کنید یک درصد سروش و سامان محروم هستند به من بگویید از آنها استفاده نکنم.» که باشگاه به او اطمینان داد مشکلی نیست.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری