اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۸۹۳
عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: «آقای آجورلو مدیرعامل باشگاه هستند و ایشان باید جوابگوی محرومیتی که برای تراکتورسازی افتاده باشد.»
۱۰:۰۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| محرومیت ناگهانی باشگاه تراکتورسازی از سوی فیفا آن هم چند روز پس از محروم شدن باشگاه استقلال این سوال را ایجاد کرده که مدیران این باشگاه‌های پرطرفدار چگونه متوجه این اتفاقات نشده‌اند و چرا به اخطارهای فیفا توجهی نکردند.

 

این موضوع باعث شد تا سجاد شهباززاده نتواند در تراکتورسازی بازی کند و استقلال هم مهره‌هایی که جذب کرده بود را از دست داد. موضوعی که باعث ناراحتی سعید عباسی مدیرعامل سابق تراکتوری‌ها و عضو فعلی هیات‌مدیره این باشگاه شده‌ است چرا که تراکتوری‌ها علاوه بر محرومیت در نقل‌وانتقالات زمستان در نقل‌وانتقالات تابستانی هم نمی‌تواند بازیکن جدیدی را جذب کند.

 

اظهارات عباسی را در ادامه می خوانید:

 

* تراکتورسازی با محرومیت عجیبی روبه‌رو شده است. چرا به‌موقع پول بازیکنان طلب‌کار پرداخت نشد؟

- بهتر است من حرفی نزنم و جواب این پرسش‌ها را آقای آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه بدهند که در 9 ماهه گذشته حتی یک جلسه هیات مدیره هم برگزار نکرده است.

 

* شما نمی‌دانید چرا به‌موقع پول بازیکنان بدهکار پرداخت نشده است؟

- وقتی تمامی نامه‌ها به مدیرعامل ارجاع می‌شود و ما در جریان آن قرار نمی‌گیریم چگونه می‌توانیم در مورد زمان پرداخت پول‌ها صحبت کنیم. آجورلو به طور کامل در جریان نامه‌‌ها بوده و الان هم خودش به صورت مستقیم با روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در ارتباط است تا این مشکل را بر طرف کند.

 

* آقای آجورلو بیشتر بیانیه می‌دهند و با هیچ رسانه‌ای گفتگو نمی‌کنند؟

- خوب آجورلو این شیوه را برای ارتباط با مخاطبان خود پیدا کرده است. من زمانی می‌توانم اطلاعاتی بدهم که در جریان چند و چون ماجرا باشم. وقتی آجورلو با فدراسیون ارتباط دارد حتما خودش می‌تواند به هر روشی که صلاح می‌داند رسانه‌ها را در جریان اتفاقات جدید و صحت‌وسقم اخبار منتشر شده قرار دهد.

 

* اینکه اشتباهی در ترجمه نامه رخ داده چقدر صحت دارد؟

- من نمی‌دانم الان مترجم باشگاه کیست و در چه حدی تسلط دارد. زمانی که من مدیرعامل بودم، فردی به عنوان مترجم حضور داشت که به خوبی نامه‌ها را ترجمه می‌کرد و ما ارتباط مناسبی با فیفا داشتیم.

 

* مهلت پرداخت پول تونی اولیویرا تا 22 بهمن است و به‌طور کل بدهی تراکتورسازی به طلبکاران فعلی 2.5 میلیون دلار است. شما می‌خواهید سکوت کنید؟

- بعید می‌دانم رقم بدهی این عدد باشد و به نظرم حتی اگر جریمه هم شده باشیم به این عدد نرسیده است. ولی هر چه هست باید پیش از موعد پرداخت شود. درباره پول اولیویرا هم به همین ترتیب باید عمل شود و ما پول او را باید در زمان تعیین شده بدهیم.

 

* چقدر از این بدهی‌ها متعلق به زمان مدیرعاملی شماست؟

- بعید می‌دانم که ما پول بازیکنی را نداده باشیم تمام تلاش ما این بود تا بدهی‌ها به‌موقع داده شود. من زمانی که مدیرعامل شدم با پرونده‌های داخلی و خارجی زیادی مواجه بودم که توانستیم به موقع آنها را پرداخت کنیم. حجم این پرونده‌ها بالغ بر 80 پرونده بود. ما بدهی "آنسلمو گونزالز" و "اشپیتیم آرفی" را دادیم که در زمان مدیریت جعفری در تراکتور حضور داشتند. همین‌طور نظمی مدیر عامل سابق هم سندی را در خصوص بدهی باشگاه به بازیکنان خارجی ارائه نکرده بود. ما از طریق وکلای بین المللی از فیفا مبلغ دقیق بدهی را مطلع شدیم و آنها را به حساب طلبکاران واریز کردیم.

 

* وکیل ژائو پدرو ویلا عنوان کرده محرومیت باشگاه تراکتورسازی به‌خاطر شکایت این بازیکن بوده است؟

- متاسفانه وقتی یک اتفاقی می‌افتد، همه به دنبال پیدا کردن مقصر هستند. هواداران تیم هم در آن لحظه مدیران باشگاه را مقصر می‌دانند. "ژائو ویلا" هم بازیکنی است که بدهی او متعلق به سال‌های قبل است اما دوستان در کمیته حقوقی پنج نفره خود نتوانسته‌اند با این بازیکن مذاکره کنند و از او مهلت بگیرند. کاری که ما برای آنسلمو گونزالز انجام دادیم و در دبی و زمانی که برای بازی در لیگ قهرمانان رفته بودیم مهلت 6 ماهه‌ای گرفتیم و ماهیانه 100 هزار دلار دادیم تا این بدهی به پایان رسید. البته باید صبر کنیم تا منشاء اصلی محرومیت تراکتورسازی مشخص شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تراکتورسازی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری