اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۸۳۵
بازیکن ایرانی جدید ولفسبورگ گفت:در قطر فوتبال بازی‌کردن را از یاد نبرده‌ام.
۱۷:۳۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز|  اشکان دژاگه هفته قبل با ترک تیم العربی قطر به ولفسبورگ، تیم سابقش در بوندس‌لیگا آلمان بازگشت.

وی در مصاحبه با روزنامه بیلد اظهار داشت:وقتی به ولفسبورگ بازگشتم،‌بازیکنی مثل بواتنگ به من تبریک گفت.جای تیمی مثل ولفسبورگ پایین جدول نیست.باشگاه، شهر و به خصوص هواداران، لیاقت چیزهای خیلی بیشتری دارند.

او در مورد اهدافش عنوان کرد: می‌خواهم طوری حاضر شوم که مشخص شود می‌توانم به تیم کمک کنم.

ستاره ملی‌پوش ایرانی در مورد داستان عدم حضورش در کادر بازیکنان العربی نیز توضیحاتی اینچنین داد:هر باشگاه اجازه دارد فقط 4 بازیکن خارجی برایش بازی کنند.باشگاه العربی نام مرا 90 دقیقه قبل از اتمام نقل و انتقالات از فهرست بازیکنان مجاز خط زد.پس دیگر نمی‌توانستم واکنشی با یک ترانسفر دیگر داشته باشم.

دژاگه ادامه داد:وضعیتم خوب است.در قطر سخت تمرین و کارکرده‌ام. چندین حضور هم در تیم ملی ایران داشته‌ام.آدمی نیستم که از حرکت بازایستد و حمام آفتاب بگیرد.اینکه علیه من چیزهای گفته شود، مرا متعجب نمی‌کند. اما فوتبال بازی‌کردن را فراموش نکرده‌ام.

وی ادامه داد:مشخص بود که می‌خواهم از فوتبال قطر جدا شوم. وقتی پیشنهاد ولفسبورگ آمد، حتی یک ثانیه هم معطل نکردم.هرچند که پیشنهاداتی هم از انگلیس و فرانسه داشتم.در اینجا همیشه احساس راحتی کرده‌ام. باشگاه و هواداران همیشه در اعماق قلبم بوده‌اند.حالا هم با تمام قوا حرکت می‌کنم و هر وقت که مربی بخواهد در خدمت هستم.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری