اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۷۷۷
صدای فریادهای آتا تونی طرفداران تراکتور هنوز هم توی گوش ماست که بی دلیل و با دلیل از این مربی حمایت می کردند. مردی که حالا ثابت کرده لیاقت حمایت نداشت.
۱۰:۲۲ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| تونی اولیویرا که در تبریز محبوبیت عجیبی دارد در اقدامی ناباورانه به جای مهلت دادن به باشگاه تراکتورسازی برای پرداخت مطالباتش، شکایت خود از این باشگاه را خارج از نوبت تا کسر امتیاز از تراکتور دنبال کرد و حالا فیفا به باشگاه تبریزی اعلام کرده یا تا 22 بهمن تمام مطالبات این مربی را می پردازد یا با کسر 6 امتیاز جریمه می شود.

 

یک منبع موثق در این خصوص اظهار داشت: «رای قطعی در مورد پرونده تونی صادر شده و تراکتور نه فرصت اعتراض دارد و نه می تواند پرداخت پول را به تاخیر بیاندازد. این باشگاه یا باید همین هفته تمام و کمال پول تونی را بدهد و یا با 6 امتیاز کسری کنار بیاید که البته در این صورت هم باز محکوم به پرداخت پول تونی است وگرنه به دسته پایین تر سقوط می کند.»

 

این همان تونی است که پرشورها در تبریز او را آتا تونی می نامیدند و هر چقدر هم منتقدین پیرمرد پرتغالی به طرفداران تراکتور می گفتند آقایان محترم، این مربی اگر واقعا کاربلد است چرا غیر از تراکتور هیچ تیمی را در هیچ کجای دنیا به او نمی دهند، گوش تراکتوری ها بدهکار نبود و برای این مربی کف و سوت می زدند!

 

حالا بفرمایید تحویل بگیرد. بابت شکایت او و سه بازیکن بی ارزش و به درد نخوری که تونی به تراکتورسازی قالب کرد و روی هم به اندازه یک بازیکن گمنام ایرانی به درد تراکتور نخوردند، این باشگاه تبریزی تا مرز نابودی رفته است.

 

محرومیت از نقل و انتقالات، کسر 8 امتیاز به دلیل استفاده از بازیکنان جدید و حالا هم کسر 6 امتیاز به خاطر پول تونی که البته این یکی راه فرار دارد. تراکتور باید تا پایان هفته پول این مربی را بدهد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری