اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۷۶۰
دیدارحساس پرسپولیس و تراکتورسازی تبریزدرحالی روزیکشنبه هفته جاری دراستادیوم آزادی برگزارمی شود که امیرقلعه نویی قادرنیست ازهیچ یک ازخریدهای جدیدش استفاده کند!
۰۴:۳۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| حکم فیفا علیه باشگاه تراکتورسازی گرچه امروزاعلام شد و همه را به شوک فروبرد اما براساس شنیده ها فدراسیون جهانی این رأی را روز16 دیماه به دست مسوولان تراکتورسازی تبریزرسیده است.
 
کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال نه تنها تراکتورسازی را به دلیل بدهی به بازیکن خارجی ازنقل و انتقالات زمستانی منع کرده بلکه این باشگاه حق نقل و انتقالات تابستانی هم درسال آینده ندارد!
 
بنابراین امیرقلعه نویی نمی تواند ازامید عالیشاه، احمد نورالهی و هاشم بیگ زاده سه بازیکن جدید خود درنیم فصل دوم و بازی با پرسپولیس تهران استفاده کند.
 
ازآنجایی که هرسه بازیکن نیم فصل اول را درتیم دیگری توپ زده بودند عملا نمی توانند جای دیگری بازی کنند و نیم فصل دوم را باید دورازمسابقات رسمی فوتبال سپری کنند.
 
بحث سه برصفرشدن 4 بازی گذشته تراکتورسازی هم مطرح است که البته گفته می شود اشتباه فدراسیون درصدور کارت بازی این بازیکنان شاید باعث شود چنین بلایی دیگرسرتیم تبریزی نیاید!
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری