اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۷۵۹
کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: فدراسیون قبلا واسطه ای بود بین فیفا و باشگاهها و فیفا اکنون آن را حذف کرده و مستقیما به باشگاهها نامه می دهد و یک کپی از آن به فدراسیون می دهد.
۰۴:۲۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| هوشنگ نصیرزاده اظهار داشت: چند سال قبل و پیش از دوران آجورلو و عباسی در زمان مدیریت قبلی،یکی از مقامات تراکتورسازی به من زنگ زدند و آن ها به من زنگ زدند و گفتند بازیکنان مان از تبریز رفته اند. البته 5 ماهی می شود که به آن ها پول ندادیه ایم. من گفتم طبق مقررات فیفا وقتی تا 3 ماه به بازیکن پول ندهیم بازیکن می تواند یک طرفه قرارداد را فسخ کند و تمام پولش را بگیرد. ما فکر می کنیم که این مساله به سادگی بازیکنان داخلی حل می شود.
 
وی افزود:در ایران باشگاهها به ثبت رسیده اند و هر رفتاری در پرداخت به بازیکنان خارجی انجام می دهند. مستقیما خود باشگاهها مقصرند نه فدراسیون. فدراسیون قبلا واسطه ای بود بین فیفا و باشگاهها و فیفا اکنون آن را حذف کرده و مستقیما به باشگاهها نامه می دهد و یک کپی از آن به فدراسیون می دهد. این مساله هیچ ارتباطی به فدراسیون ندارد.
 
نصیرزاده اذعان داشت: وقتی نامه ای به تیم داده می شود فدراسیون یک کپی به باشگاه و مجموعه درونی خود می دهد. متاسفانه  تراکتور یکی دو بازیکن سرباز گرفته است. وقتی تا دیشب می خواستند شهباززاده را به خدمت بگیرند به آن ها اعلام می شود که با منع قانونی روبه رو هستند.
 
کارشناس داوری کشورمان درباره شرایط تراکتورسازی و احتمال بازنده شدن این تیم در بازیهای قبل به دلیل استفاده از بازیکنان غیرقانونی بیان داشت: استفاده از این بازیکنان نمی توانند نتیجه مسابقه را برگرداند. زیرا باشگاه تراکتورسازی در صورت استفاده از این بازیکنان تشریفات اداری انتقال را توسط مسوولان و مقامات رسمی در به کار گیری با یک باشگاه همکاری کنتند باشگاه بازنده نمی شود. وقتی مقامات رسمی این کار را می کنند شما نمی توانید تیم را بازنده اعلام کنید.  باید این مساله را از ذهن خارج کرد. هیچ نتیجه ای 3 بر صفر نخواهد شد. این مساله در اصول بین المللی فوتبال مستتر است. متاسفانه قبلا برای برق شیراز و پاس همدان این اتفاق افتاده است. فدراسیون برای مدیران کلاسهای TMS برگزار می کند اما مدیران توجه نمی کنند.چند سال قبل مدیر عاملی آمد و نامه فیفا را پاره کرده است. زیرا آنها آثار و تبعات حقوقی را نمی دانند.
 
وی بیان داشت: از سال 1995 به این طرف وقتی زبان انگلیسی بلد نباشد بی سواد حساب می شود. چرا مدیران  با وجود این همه هزینه یک نفر را نمی آورند که این نامه ها را ترجمه کند؟
 
نصیرزاده اذعان داشت: طرف پیروز اگر پول خود را ظرف مدت معین نگیر نامه ای به فیفا می نویسد و می گوید پولش را نگرفته است و کمیته انضباطی فیفا برای باشگاه مجازات در نظر می گیرد.  من می دانم سیاه جامگان در یک پرونده که محکوم شده است وکیل طرف برنده را پیدا کرده و گفته که با وجود ضرب العجل 10 روزه، می توانند 3 ماهه این پول را پرداخت کنند.
 
کارشناس داوری کشورمان درباره شرایط باشگاه پاس همدان در پاسخ به برنامه چهارچهاردو رادیو جوان خاطرانشان کرد: 14 اکتبر 2014 من خودم جعل امضای اولیایی را مشاهده کردم. باشگاه پاس همدان در این پرونده درست می گوید اما فیفا می گفت چرا هیچ یک از نامه های ما را جواب نداده اید.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین