اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۷۲۱
مهمترین سوال این پرونده تراکتور این است که چگونه این تیم برای سه بازیکن جدید خود در نقل و انتقالات کارت بازی دریافت کرده است.
۲۰:۰۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| در حالی که طبق گزارش پرونده، کمیته حل اختلاف فیفا قبل از این تاریخ محرومیت تراکتورسازی را ابلاغ کرده بود. برای اطلاع از این قضیه با فریبرز محمودزاده، رییس نقل و انتقالات لیگ برتر تماس گرفتیم که با پاسخ مبهم و از سر تکلیف باز شدن او همراه شدیم.

مسوول نقل و انتقالات لیگ برتر در این باره گفت: با توجه به اینکه این موضوع در رابطه با مکاتبات فیفا است، در حوزه بنده قرار ندارد و اگر سوالی در خصوص آن دارید باید با مسوول کمیته بین الملل فدراسیون صحبت کنید.

وی در واکنش به این سوال که به عنوان مسوول نقل و انتقالات لیگ در خصوص عقد قرارداد تراکتورسازی با امید عالیشاه، احمد نوراللهی و هاشم بیگ زاده چرا در این خصوص بررسی لازم را صورت نداده، با تهدید چند باره مبنی بر قطع این تماس گفت: بنده هیچ اطلاعی ندارم و باید از کمیته بین الملل فدراسیون در این رابطه صحبت کنید.

البته مکاتبات مربوط به موضوع محرومیت تراکتورسازی با فدراسیون فوتبال و مسوولان آن باشگاه انجام شده و شاید سازمان لیگ در این رابطه اطلاعی نداشته و بنابراین اقدام به صدور کارت برای بازیکنان این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی کرده است.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری