اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۶۷۴
کاپیتان صبای قم گفت: من ناراحت نیستم و با صبا فوتبالم را به پایان می رسانم.
۱۴:۵۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا عنایتی در رابطه با انتخابش به عنوان دستیار صمد مرفاوی اظهار داشت: جلسه ای را با مرفاوی و کشوری فرد در این باره داشتیم که چنین پیشنهادی به من از سوی باشگاه ارائه شد. من هم قصد داشتم هر طور شده به صبا کمک کنم و مرفاوی هم از این پیشنهاد استقبال کرد. از این پس به عنوان مربی در کنار مرفاوی هستم و البته بازی هم می کنم. 

 

وی افزود: من چند روز دیگر مدرک مربیگری B خودم را می گیرم و مشکلی برای نشستن روی نیمکت صبا ندارم. به هر حال باید بعد از دوران بازیگری به مربیگری هم فکر کنم. در این مدت هم به دنبال این موضوع بوده ام. 

 

کاپیتان صبای قم تصریح کرد: با این شرایط قطعا در پایان فصل جاری از فوتبال خداحافظی می کنم و سراغ مربیگری می روم. ما دیروز توانستیم برد خوبی را مقابل تیم ذوب آهن کسب کنیم و من هم چند دقیقه ای بازی کردم. تا آخر فصل هم هر زمان نیاز باشد، به زمین می روم وگرنه روی نیمکت به مرفاوی کمک می کنم.

 

عنایتی در ادامه در پاسخ به این سوال که مربیگری و بازی کردن همزمان مشکلی برای او ایجاد نمی کند، گفت: هیچ مشکلی نخواهم داشت. حتی اگر خودم هم بد باشم و عملکرد خوبی در زمین نداشته باشم، خودم را تعویض می کنم. دیگر تجربه من بالا رفته و بعد از سالها بازی به دنبال برخی مسائل نیستم.

 

وی در پایان درباره منتفی شدن حضورش در تیم های مشهدی بیان داشت: دیگر قسمت نبود این اتفاق بیفتد. من ناراحت نیستم و با صبا فوتبالم را به پایان می رسانم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین