اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۶۶۷
عضو هیأت مدیره و مدیرعامل سابق تراکتورسازی گفت: امیدوارم خبر محرومیت نقل و انتقالات زمستانی تراکتورسازی صحت نداشته باشد و این تیم بتواند فعالیت خود را دنبال کند.
۱۴:۱۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| سعید عباسی در گفت‌وگویی، در مورد مطرح شدن بحث محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات نیم‌فصل به خاطر شکایت آیان‌ رمزی گفت: در جریان این مسئله قرار ندارم من هم این موضوع را در رسانه‌ها شنیدم و نمی‌دانم چقدر صحت دارد. امیدوارم این خبر درست نباشد و مشکلی برای تیم پرهوادار تراکتورسازی به وجود نیاید.

وی در مورد اینکه آیا چیزی در مورد تهدید فیفا شنیده بود، اظهار داشت: خیر، چیزی نشنیده بودم در 9 ماه گذشته جلسه هیأت مدیره برگزار نشده و کسی از ما چیزی در این رابطه نپرسید حتی من در یک مقطع در مصاحبه‌هایم به این مسئله اشاره کردم. در پایان فصل دو میلیارد تومان پول برای تسویه با بازیکنان خارجی و سایر نفرات در باشگاه گذاشتیم. متأسفانه هیچ راهنمایی در این مورد از ما خواسته نشد و وقتی هم صحبتی در این مورد مطرح کردیم از ما ناراحت شدند.

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی یادآور شد: بحث رمزی جدی نبود و با مبلغ کمی می‌شد مشکل این بازیکن را حل کرد ما در گذشته موضوع شکایت اشپیتیم آرفی را حل کردیم اما تراکتورسازی با پرونده آنسلمو گنزالس، ژائو پدرو ویلا و فلاویو لوپز هم روبه‌رو است. خطر جدی در رابطه با پرونده ویلا هم هست که باید این مشکل حل شود.من اطلاع زیادی در مورد شرایط فعلی باشگاه ندارم و در آن مقطع هم می‌توانستیم کمک کنیم کسی حرف ما را گوش نداد.عباس الیاسی عضو دیگر هیأت مدیره و مسئول امور مالی هم در جریان این مسئله به طور کامل قرار دارد و او می‌داند که ما این موضوعات را گوشزد کردیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری