اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۵۸۱
تیم الهلال عربستان حریف پرسپولیس در گروه D لیگ قهرمانان آسیا به دنبال عقد قرارداد ۷.۵ میلیون دلاری با احمد خلیل، بازیکن سال ۲۰۱۵ فوتبال آسیا از تیم الاهلی امارات است.
۱۴:۵۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| سایت ارم‌نیوز امارات اعلام کرد باشگاه الهلال در فصل نقل‌وانتقالات، قصد به خدمت گرفتن احمد خلیل، بازیکن تیم الاهلی را با مبلغ 7.5 میلیون دلار دارد. این مبلغ در ازای عقد قرارداد سه ساله و دستمزد سالیانه 2.5 میلیون دلاری از سوی باشگاه الهلال به احمد خلیل پرداخت خواهد شد.

 

در ادامه این خبر آمده است: باشگاه الاهلی امارات در پاسخ به پیشنهاد همتای عربستانی خود پرداخت پول بیشتری را جهت انتقال احمد خلیل درخواست کرده است. قرارداد این بازیکن با باشگاه الاهلی امارات سپتامبر سال 2017 میلادی خاتمه خواهد یافت و این تیم اماراتی به دنبال فروش وی پیش از رسیدن این تاریخ است.

 

باشگاه الهلال عربستان پیش از این برای جذب عمر عبدالرحمن، ستاره تیم العین امارات نیز پیشنهاد داد اما نتوانست نظر مساعد این بازیکن و باشگاهش را جلب کند. الهلال در گروه D لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های پرسپولیس تهران و الریان قطر قرار دارد. تیم چهارم این گروه نیز با بازی پلی‌آف از میان تیم‌های الوحده امارات و الوحدت اردن انتخاب خواهد شد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری