اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۴۸۳
بازیکن تیم ماشین‌سازی گفت: با وضعیت خوبی از استقلال جدا نشدم و نمی‌دانم چه شد منصوریان با من خوب تا نکرد.
۱۹:۵۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز|  امین حاج‌محمدی درباره رفتنش به سمت نیمکت تیم استقلال پیش از شروع بازی گفت: چه بگویم، به هر حال به سمت نیمکت استقلال رفتم، اما این مسئله به‌زور نبود. باید به سمت آنها می‌رفتم و به استقلالی‌ها خوشامد می‌گفتم. البته من با وضعیت بدی از استقلال جدا شدم و شرایط به‌هم ریخته بود. اتفاقات خوبی برای من و استقلال نیفتاد، منصوریان اصلاً‌ با من خوب تا نکرد.

وی ادامه داد: از اول فصل او رابطه خوبی با من نداشت، من 5 سال شاگرد منصوریان بودم اما نمی‌دانم چه شد او از من رو برگرداند. او به من ابتدای فصل گفت که قراردادت را کم کن.

حاج‌محمدی در پاسخ به این سوال که مگر کم کردن قرارداد بازیکنان به سرمربی تیم ربط دارد، تصریح کرد: من هم همین را گفتم. دلیل این حرف‌های منصوریان را نمی‌دانم و بهتر است از خودش بپرسید. در صحبتی که با باشگاه هم داشتم این را گفتم که باشگاه باید قراردادم را کم کند نه سرمربی. به هر حال با صحبت‌هایی که آقای کاظمی با من انجام داد، به سمت نیمکت استقلال رفتم و به آنها خوشامد گفتم. این بازی هم تمام شد و بحث آن را می‌بندم.

بازیکن تیم ماشین‌سازی در بازی هم افزود: بازی سنگینی بود و ما نتوانستیم خواسته‌های آقای کاظمی را در زمین پیاده کنیم.

وی درباره اینکه نیم‌فصل اول از روی سکو بازی را تماشا می‌کرد، گفت:‌این موضوع را هم باید از منصوریان بپرسید. اینها اتفاقات بدی بود که من روی نیمکت می‌نشستم، اما ناظر بازی من را بلند می‌کرد و می‌گفت در لیست 18 نفره نیستی. البته من گناه او را نمی‌شویم اما هیچ کجای دنیا لیست بدون اینکه سرمربی و کمک‌هایش آن را ببینند، تأیید نمی‌شود.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری