اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۴۸۰
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز، گفت: کتک خوردیم و تحقیر شدیم، سکوت ما علامت تسلیم شدن مقابل استقلال است
۱۹:۵۵ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| فرهاد کاظمی بعد از شکست مقابل استقلال در نشست خبری،‌گفت: برخی اوقات می‌گویند سکوت علامت رضایت است اما سکوت ما علامت تسلیم شدن است. یک پِخ روی دروازه استقلال نکردیم. کتک خوردیم و تحقیر شدیم. یک درصد برنامه‌های ما را انجام ندادند. باید در این زمین راحت‌تر بازی می‌کردیم اما استقلال راحتتر بازی کرد. تیمی‌ که خواهان برد است نباید دفاعش در 6قدم باشد. به غیر از حاج محمدی کسی در تیم ما کار نکرد. نه جنگیدیم و نه دویدیم.

وی افزود: در مورد داوری هم حرفی ندارم، اگر شما می‌گویید گل اول آفساید بوده که این اتفاق شیرازه تیم ما را از هم پاشیده است، اما بازی بد ما ربطی به داوری نداشت.

سرمربی ماشین‌سازی تأکید کرد: استقلال روی ادعای خود پیروز شد. دیروز گفتم باید به تاکتیک برسیم تا تاکتیک را در زمین پیاده کنیم. بازیکنان ما روی تاکتیک ساده اوت دستی هم مشکل داشتند و بارها دچار اشتباه شدند. این کار ساده را نتوانستند انجام دهند؛ چراکه برای دلشان بازی می‌کنند و نمی‌دانند در چه جایی فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: این بدترین روز ورزشی‌ام بود. تیمی نداشتم که در یک بازی 8-7 موقعیت تک به تک، دو به تک یا سه به تک درست نکند. تیم ما همه چیز را باخت.

کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به آینده دارد، عنوان کرد: اگر یک سری از بازیکنان بیرون بمانند، امید ایجاد می‌شود. اگر چند نفر بیرون بنشینند در ادامه شرایط‌شان بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین