اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۴۷۵
بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: مسئولان باشگاه نفت به ما قول داده‌اند که مشکلات مالی را حل کنند اما تضمینی برای این کار به ما نداده‌اند.
۱۹:۴۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| اکبر صادقی در گفت‌وگویی، در خصوص شرایط تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما درباره شرایط مالی صحبت‌هایی با مسئولان باشگاه داشتیم و همگی امیدواریم که این مشکلات حل شود. از نظر تمرینات هم باید بگویم که تمرینات خوبی انجام دادیم اما متاسفانه در چند بازی نتایج خوبی نگرفتیم. امیدوارم بتوانیم روندی که از قبل داشتیم را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که باشگاه نفت 41 درصد به بازیکنان پرداختی داشته و این رقم به نظر می‌آید این پرداختی خیلی کم نباشد و اینکه خیلی از تیم‌ها همین 41 درصد را به بازیکنانشان ندادند، تصریح کرد: درست است 41 درصد به ما داده‌اند اما شما مبلغ قرارداد ما را با بقیه تیم ها مقایسه کنید. برخی از تیم‌ها همان ابتدای فصل 40 درصد به بازیکنانشان پول دادند. از طرفی پرداختی به بازیکان ما 5 درصد و 7 درصد بوده است.آن هم در نظر داشته باشید که رقم قرارداد بازیکنان ما چقدر است و رقم قرارداد بقیه تیم‌ها چقدر.از طرفی برخی بازیکنان از قبل هم طلب داشتند اما ما هم امیدواریم که قول‌هایی که مسئولان داده‌اند عملی شود.

صادقی در پاسخ به این سؤال که چه تضمینی هست که مسئولان باشگاه مشکلات مالی را حل کنند، افزود: ما صحبت‌هایی کرده‌ایم و امیدواریم بتوانند به قول‌هایشان عمل کنند. هر چند که ما گفتیم چه تضمینی هست شما به قول‌هایتان عمل کنید که گفتند تضمینی نیست اما تلاش‌مان را خواهیم کرد.

بازیکن تیم نفت تهران درباره دیدار این هفته این تیم مقابل نفت آبادان در این شهر تصریح کرد:‌ همه تیم‌ها می‌دانند که در نیم‌فصل دوم امتیاز گرفتن بسیار سخت است. در نیم فصل دوم شرایط تیم‌ها با هم فرق می‌کند و امتیازگیری کلا سخت می‌شود. تیم‌ها به سختی به هم امتیاز می‌دهند و به اصطلاح دروازه‌ها کوچک می‌شود. ما بازی سختی در آبادان داریم و این در حالی است که برخی بازیکنان از جمله خود من در این بازی محروم هستند. ما تمرینات خوبی انجام دادیم و جلوی نفت آبادان قطعا بازی سختی خواهیم داشت. فیروز کریمی کارش را بلد است و با تیم‌هایش معمولا خوب کار می‌کند. ما می‌دانیم مقابل این تیم بازی سختی خواهیم داشت. اما برای نتیجه‌گیری راهی آبادان می‌شویم. هر چند که بازی کردن در آبادان کار سختی است.

صادقی درباره اینکه چرا تیم نفت در نیم‌فصل دوم در جدول رده‌بندی افت کرده، گفت: متاسفانه باشگاه نتوانسته بازیکنی به تیم اضافه کند و ما نباید به خودمان دروغ بگوییم. ما چند بازیکن لازم داریم اما باشگاه نتوانسته بازیکنان مدنظر آقای دایی را جذب کند. از طرفی برخی مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها هم کار را برای ما سخت کرد اما فکر نمی‌کنم از بالای جدول خیلی دور شده باشیم. می‌توانیم با چند برد به جایگاه خودمان در جدول برگردیم. شرایط در جدول به گونه‌ای است که با یک برد هر تیم چند پله جابجا می‌شود. امیدوارم در بازی‌های باقیمانده نتایج خوبی بگیریم و نتایج‌مان را جبران کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: نفت تهران صادقی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری