اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۴۰۳
دبیر هیئت مدیره استقلال تهران عنوان کرده است چشمی بازیکن این تیم است و با آبی پوشان قرارداد دارد.اما این قرارداد ثبت نشده است تا چشمی به راحتی بتواند به پرسپولیس بپیوندد.
۱۱:۱۲ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| روزبه چشمی ابتدای فصل جاری رقابت های لیگ برتر از لیست استقلال تهران خط خورد تا این بازیکن با توجه به محرومیت استقلال توسط فیفا حالا نتواند به جمع شاگردان منصوریان اضافه شود.همین امر سبب شده است تا او نیز مثل آندرانیک تیموریان و سرور جباروف بلاتکلیف بماند.

 

چشمی که حسابی از کنار گذاشتنش از لیست استقلال ناراحت است حالا با پیشنهاد پرسپولیس و چند تیم دیگر مواجه شده است. هافبک توانمند فصل گذشته استقلال تهران علیرغم صحبت های پندار توفیقی قراردادی با استقلال تهران ندارد.

 

دبیر هیئت مدیره استقلال تهران عنوان کرده است با این بازیکن در تاریخ 29 اردیبشهت امسال قراردادی بسته اند و طبق همان قرارداد به این بازیکن پرداختی داشته اند. قراردادی که به هیچ وجه حالت اجرایی ندارد. طبق قوانین داخلی نقل و انتقالات لیگ برتر اگر این باشگاه با چشمی قرارداد بسته است باید آن را ظرف مدت 15روز به سازمان لیگ ارائه می کرد تا حالت قانونی پیدا کند.

 

 

همچنین چشمی مصدومیت داشته است و به همین دلیل نتوانسته است برای استقلال تهران بازی کند. او بر اساس بند 7 آیین نامه نقل و انتقالات، قراردادش را همچون جباروف و آندو فسخ کرده و راهی تیم دیگری شود.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری