اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۳۹۶
مهرداد بایرامی که استارت خیلی خوبی در فوتبال ایران داشته مدتی است نتوانسته به روزهای اوج خودش برگردد.
۱۰:۰۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| در نقل و انتقالات زمستانی این فصل مهرداد بایرامی بازیکن گسترش فولاد راهی صبای قم شد و البته در همین بازی اخیر مقابل پرسپولیس هم چند دقیقه ای به میدان رفت. بایرامی بازیکنی بود که خیلی ناگهانی اسمش در فوتبال ایران سر زبان‌ها افتاد.  او عمده شهرتش را مدیون گل دیدنی‌اش به مهدی رحمتی در لباس گسترش در هفته اول مسابقات لیگ سیزدهم است. اوایل فصل بعدش از پرسپولیس به عنوان جدی ترین مشتری بایرامی نام برده شد. آن زمان از قول فراز کمالوند نوشتند؛ «اگر پرسپولیس بایرامی را می‌خواهد باید 6 بازیکنش را به تیم ما بدهد» ناگفته نماند که این اظهارات بعدا از سوی کمالوند تکذیب شد.

 

ستاره اقبال این بازیکن اما خیلی زودتر از حد انتظار افول کرد. آمار بازی وی در فصول بعدی به شکل چشمگیری افت کرد و باعث شد او به دفعات تیمش را عوض کند.

 

بایرامی بعد از تجربه حضور در تراکتورسازی و فولاد، با آغاز لیگ شانزدهم به گسترش برگشت و بعد از یک سال موفق شد 2 گل بزند. اما ظاهرا این عملکرد هم توقع کادر فنی و مدیریتی گسترش را تامین نکرد تا این بازیکن برای نیم فصل دوم راهی صبا شود.

 

حالا باید دید بازیکنی که زمانی گفته می‌شد با شش بازیکن پرسپولیس قابل معاوضه است، در صبا چه کارنامه‌ای از خودش به جا خواهد گذاشت.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری