اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۳۸۴
روی کاغذ ماشین‌سازی ضعیف‌ترین تیم لیگ محسوب می‌شود. تیمی که با 28 گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد.
۰۳:۵۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| روی کاغذ ماشین‌سازی ضعیف‌ترین تیم لیگ محسوب می‌شود. تیمی که با 28 گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد. این تیم 18 هفته است که رنگ برد را ندیده و تنها پیروزی این تیم در هفته اول رقم خورد.
 شاگردان کاظمی فقط 12 گل زده دارند که این هم آمار بسیار ضعیف و ناامید کننده‌ای در نوزده هفته‌ای که از لیگ گذشته، محسوب می‌شود.  تنها نقطه امیدواری ماشین‌سازی تساوی مقابل تراکتورسازی است اما از طرفی استقلال هم از لحاظ فنی وضعیت مطلوبی را سپری می‌کند و با دو پیروزی پر گل به این بازی رسیده و در اندیشه سومین بردپی درپی است.

چهره های ویژه
امین حاج‌محمدی
بازیکنی که تا دیروز از سوی منصوریان طرد شده بود و روی سکوها می‌نشست حالا رخ در رخ استقلال قرار می‌گیرد. حاج‌محمدی برای اینکه استقلال دروازه تیم جدیدش را باز نکند عصر امروز همه کار می‌کند. او بی‌تردید در اوج انگیزه به سر می‌برد.

علی قربانی
مهاجم استقلال در بازی‌های اخیر عملکرد خوبی داشته و بعید نیست که امروز هم در ترکیب استقلال بدرخشد. تقابل علی قربانی بلند قامت با امین حاج‌محمدی که در قلب خط دفاع ماشین سازی می‌ایستد بسیار جذاب و تماشایی خواهد بود. کدام یک برنده‌اند؟


ترکیب های احتمالی
دروازه‌بان: مهدی اسلامی- مدافعان میانی: ادسون هنریکه، امین حاج‌محمدی- مدافعان کناری: بهمن کامل، حبیب گردانی – هافبک‌ها: کاخا کاکاشویلی، حسین ابراهیمی، حمیدرضا علی عسگری، احمد کامدار، امین قاسمی‌نژاد- مهاجم: پیام صادقیان

دروازه‌بان: مهدی رحمتی- مدافعان میانی: رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی- مدافعان کناری: میلاد زکی‌پور، وریا غفوری- هافبک‌ها: امید ابراهیمی، امید نورافکن، مجتبی حقدوست، خسرو حیدری (یعقوب کریمی) - مهاجمان: بهنام برزای(محسن کریمی)، علی قربانی
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین