اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۳۷۹
مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال گفت: همه فکر و خیال ما بازی با السد قطر شده و شب‌ها هم خواب این بازی را می‌بینیم.
۰۳:۳۴ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| رابسون جان‌واریو درباره وضعیت استقلال، دیدارهای پیش رو مقابل السد قطر و پرسپولیس و ... صحبت‌ کرد.

- دو هفته است روی نوار پیروزی قرار دارید. فکر می‌کنید بتوانید ماشین‌سازی تبریز را شکست دهید و آماده بازی با السدقطر شوید؟

مطمئن باشید برای برد به تبریز می‌رویم. تیم ما به هماهنگی لازم رسیده و هم‌قسم شده‌ایم شرایط خوبی را برای هواداران رقم بزنیم. مهم‌ترین بازی برای ما دیدار با السدقطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا است و همه فکر و خیال ما به این بازی معطوف شده است. شاید باور نکنید، اما شب‌ها هم خواب بازی با السد را می‌بینیم.

- فکر می‌کنید بتوانید تیم متمول السد قطر را شکست دهید؟

مطمئن هستم این تیم را می‌بریم و به هواداران، استقلال واقعی را نشان خواهیم داد. از هواداران می‌خواهم آن روز (19 بهمن) به ورزشگاه بیایند و جای خالی نگذارند.

- چه اتفاقی افتاد که دو بازی روی نیمکت نشستی و دوباره به ترکیب اصلی برگشتی؟

در تیم ما با وجود اینکه رفاقت زیادی وجود دارد، رقابت هم دیده می‌شود. بین بازیکنان اصلی و ذخیره تفاوت زیادی نیست. کادر فنی بازیکنی را که آماده باشد به زمین می‌فرستد.

- همین موضوع باعث شد که با انگیزه زیادی برای استقلال بازی کنی و مقابل پیکان نمایش خوبی داشته باشی؟

دقیقا همینطور است، انگیزه من چند برابر شد و تا آخر فصل همان رابسونی را خواهید دید که مقابل پیکان دیدید.

- از بازی با پیکان صحبت کن. در این بازی فراتر از عملکرد گذشته خودت بازی کردی و هواداران استقلال بارها در جریان بازی تشویقت کردند.

روز خیلی خوبی بود و تشکر می‌کنم به این مسئله اشاره کردید. مسئولیت بزرگی به من محول شده بود و باید گادوین منشا مهاجم پیکان را می‌گرفتم. خوشحالم از وظیفه‌ای که به من دادند، سربلند بیرون آمدم، اما بیشتر از برنده شدن تیمم خوشحالم. اینکه هواداران استقلال از من راضی بودند، انرژی زیادی به من داد تا باز هم تلاش بیشتری به خرج بدهم.

- استقلال به خاطر محرومیت در نقل و انتقالات نمی‌تواند از بازیکنانی چون آندرانیک تیموریان و سرور جپاروف استفاده کند. در این باره چه نظری داری؟

تیم ما خوب است و نیاز به بازیکن جدید ندارد و قرار است در آینده حرف‌های زیادی داشته باشد، اما جای افسوس دارد که بازیکنانی که نام بردید به ترکیب اضافه نشوند. هر چند همانطور که اشاره کردم استقلال راهش را پیدا کرده و به این راه ادامه خواهد داد.

- دو بازی حساس و سرنوشت‌ساز مقابل السد و پرسپولیس دارید. فکر می‌کنی بتوانید در این دو بازی برنده شوید؟

شک نکنید السد را در تهران شکست می‌دهیم. برای پرسپولیس هم روز سختی رقم می‌زنیم و برای برد به زمین خواهیم رفت. شاید فشردگی مسابقات باعث خستگی ما شود، اما مطمئن باشید برای خوشحالی هواداران جان‌مان را هم می‌دهیم. بازی‌های آینده برای خوشحالی هواداران استقلال است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین