اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۳۷۲
مدیر عامل باشگاه السد پیش از دیدار با استقلال در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: این دیدار بسیار سختی است و استقلال با وجود محرومیت تیمی قدرتمند است.
۰۳:۱۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم فوتبال استقلال تهران هفته آینده سه‌شنبه(19 بهمن) دیدار بسیار حساس و سرنوشت‌سازی را در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر دارد تا جواز حضورش در لیگ قهرمانان را کسب کند.

این بازی به خاطر حضور ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق بارسلونا در ترکیب السد و مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی‌پوش کشورمان در این تیم قطری حساسیت‌ها را بالا برده است. مخصوصا اینکه این دیدار حساس در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و حضور ژاوی در آزادی جالب خواهد بود.

درباره دیدار هفته آینده السد مقابل استقلال در تهران بگویید؟

با وجود اینکه در سفر هستم ملزم به پاسخگویی به سوالات شما هستم. این دیدار بدون شک بازی بسیار سختی خواهد بود. تیم السد تیمی شناخته شده و صاحب افتخارات در آسیا است و استقلال هم مثل السد تیمی پرافتخار و شناخته شده در آسیا است. هر دو تیم دارای بازیکنان بزرگی هستند و این دیدار حساسیت خاص خود را خواهد داشت.

در شرایط کنونی تیم السد در جدول لیگ ستارگان دوم است و این روزها تمام بازی‌های خود را در لیگ قطر با نتایج پرگل پیروز می‌شود آیا برای این بازی حساس آماده‌اید؟

ما این روزها در آمادگی کامل هستیم. السد در شرایط کنونی نتایج خوبی گرفته است و درست است اکنون در رده دوم جدول لیگ ستارگان قرار داریم و آماده هستیم در این فصل تا قهرمان شویم. برای بازی با استقلال هم کاملا آماده هستیم. البته در مقابل تیم استقلال هم شرایط خوبی دارد و آماده است.

آیا برای بازی با استقلال بازیکن مصدومی دارید؟

نه. خوشبختانه هیچ بازیکنی مصدوم نیست و تمام بازیکنان برای این دیدار حساس آماده هستند.

وضعیت مرتضی پورعلی گنجی که در دو بازی اخیر السد در لیگ ستارگان به خاطر مصدومیت حضور نداشت، چطور است؟

مرتضی اکنون با تیم تمرین می‌کند و از کمند مصدومیت رها شده و آماده بازی مقابل استقلال است.

با توجه به حضور ژاوی هرناندز، کاپیان سابق بارسا و کنونی السد در این بازی حساس شما چه انتظاری از او دارید؟

ژاوی بازیکن بزرگی است و بازی‌های مشابه این دیدار را بسیار تجربه کرده است و این بازی‌ها برای او عادی است. علاوه بر ژاوی تیم السد هم برایش این چنین دیدارهایی عادی است زیرا پیش از این تجارب زیادی در آسیا داشتیم.

درباره وضعیت این روزهای باشگاه استقلال خبر دارید؟ آیا می‌دانید که فیفا باشگاه استقلال را از ثبت نام دو بازیکن جدیدش محروم کرده است؟

بله. از این محرومیت استقلال با خبر هستیم. استقلال بزرگترین باشگاه ایران است و ستاره‌های زیادی را دارد و این مسائل تاثیری در این تیم نخواهد داشت و قدرتش را تضعیف نمی‌کند.

فکر نمی‌کنید محرومیت استقلال به نفع شما شده است؟

پیش از این گفتم استقلال باشگاه بزرگی است و همیشه ستاره‌های زیادی داشته و دارد. این اتفاقات تاثیری در روند بازی آنها نخواهد داشت و ما به این مسائل اهمیتی نمی‌دهیم و خود را برای این بازی آماده می‌کنیم.

دیدار استقلال تهران با السد قطر هفته آینده سه‌شنبه(19 بهمن ماه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری