اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۳۵۷
دیدار هفته بیستم لیگ برتر در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود و کاپیتان تیم ملی افغانستان را می‌توان بازیکن ویژه این هفته دانست.
۰۲:۲۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| در ادامه هفته بیستم لیگ برتر 6 بازی در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود. البته مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته روز یکشنبه آینده بین دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی انجام می‌شود و استقلال هم امروز ( چهارشنبه) در تبریز میهمان ماشین‌سازی تبریز است.

نگاهی به این بازی‌ها می‌اندازیم:

سایپا- فولاد؛ طلسم شاگردان سعداوی می‌شکند؟

فولاد خوزستان در نیم فصل دوم هنوز رنگ برد را ندیده و سیر نزولی پیدا کرده اما سایپا دو برد متوالی داشت و توانست خود را از منطقه خطر در انتهای جدول جدا کند و در رده دوازدهم بایستد. فولاد هم روی پله نهم است و برای امتیاز گرفتن به تهران می‌آید. فولاد هفته گذشته یک بازی جنجالی مقابل سیاه جامگان داشت که پنالتی این تیم با ویدئو چک پس گرفته شد! سایپا هم در دو بازی اخیر از اشتباه داوری سود برده است. بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی 2 بر 2 تمام شد البته در این مسابقه هیچ کدام از دو گلزن سایپا حضور ندارند. حسن‌زاده از این تیم رفته و مهدی ترابی هم مصدوم است. باید دید طلسم تیم فولاد شکسته می‌شود و این تیم در دور برگشت به برد می‌رسد یا خیر؟

پیکان- سپاهان؛ شاگردان جلالی +کاپیتان افغان

پیکان با سه شکست متوالی در جدول لیگ برتر تا رده ششم سقوط کرد و اکنون کاپیتان تیم ملی افغانستان را به خدمت گرفته و احتمال دارد با جذب این بازیکن مقابل سپاهان تماشاگران پیکان چندین برابر شوند. سپاهان هم در دو بازی اخیر مساوی کرده و با 28 امتیاز در رده پنجم است. باید دید پیکان با کاپیتان افغان خود می‌تواند نوار باخت‌هایش را قطع کند یا شاگردان ویسی چهارمین شکست را به شاگردان جلالی تحمیل می‌کنند. دو تیم در دور رفت به تساوی یک بر یک رضایت داده بودند.

استقلال خوزستان-پدیده؛ در انتظار یک تساوی دیگر؟

پدیده هم در نیم فصل دوم بردی نداشته و تلاش می‌کند در دور برگشت اولین پیروزی خود را به دست بیاورد. استقلال خوزستان فقط یک برد در دور برگشت داشته با این حال استقلال خوزستان شرایط بهتری نسبت به پدیده دارد. دیدار دو تیم در بازی رفت هم بدون گل به پایان رسید و شاید این بازی هم مساوی شود. استقلال خوزستان 8 مساوی و پدیده 10 مساوی در کارنامه دارد.

ذوب آهن- صبای قم؛ کار سخت مرفاوی در اصفهان

ذوب آهن برای حفظ رتبه سوم خود در این بازی خانگی به دنبال سه امتیاز هستند و صبای قم هم برای اینکه از رده پانزدهم جدول جدا شود تلاش می‌کند. شاگردان مرفاوی اگر می‌خواهند از خطر سقوط نجات پیدا کنند باید در این بازی سه امتیاز ارزشمند و سخت را بگیرند که کار بسیار سختی است. شاگردان مرفاوی هفته گذشته در خانه 2 گل از پرسپولیس خوردند. دیدار دوتیم در بازی رفت یک بر یک مساوی تمام شده بود.

سیاه جامگان- گسترش؛ خداداد غایب بزرگ

سیاه جامگان در خطر سقوط هستند و باید از این بازی خانگی سه امتیاز بگیرند اما گسترش فولاد تبریز شرایط مناسبی در جدول دارند و با 25 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند. به نظر می‌رسد شاگردان فراز کمالوند کار سختی مقابل سیاه جامگان نداشته باشند. سیاه جامگانی که حتی خداداد عزیزی را به دلیل محرومیت به عنوان سرمربی روی نیمکت ندارد.

صنعت نفت آبادان- نفت تهران؛ برزیل بی‌تماشاگر!

این مسابقه به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود و برزیلی‌های ایران! بدون حضور تماشاگران‌شان باید مقابل شاگردان علی دایی بایستند.نفت تهران هم در نیم فصل دوم هنوز بردی نداشته و مشکلات مالی زیادی دارد و حتی بازیکنانش بارها به این مساله اعتراض کرده‌اند و باید دید نبرد نفتی را کدام مربی می‌برد علی دایی یا فیروز کریمی.

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته بیستم لیگ برتر:

چهارشنبه 13 بهمن 95
ماشین سازی تبریز- استقلال تهران ساعت 17 ورزشگاه یادگار امام تبریز
محمدحسین زاهدی فر – محمدرضا ابوالفضلی – بابک داوری – کمیل غلامی – ناظر: محمدرضا فلاح
پنجشنبه 14 بهمن 95
پیکان تهران- فولاد مبارکه سپاهان ساعت 15 ورزشگاه شهدای شهر قدس
رضا کرمانشاهی – سجاد طوری – حسن ظهیری – علی صفایی – ناظر: خداداد افشاریان
استقلال خوزستان – پدیده خراسان ساعت 15:30 ورزشگاه غدیراهواز
حمید حاج ملک – تورج عیوض محمدی – حمید غمزه – رضا عادل – ناظر: علی خسروی
ذوب آهن اصفهان – صبای قم ساعت 17 ورزشگاه فولادشهر اصفهان
اشکان خورشیدی – علیرضا ایلدروم – علی اکبر عظیم پور – کوپال ناظمی – ناظر: حسین عسگری
سایپا تهران- فولاد خوزستان ساعت 15 ورزشگاه پاس قوامین تهران
علیرضا فغانی – سعید علی نژادیان – حسین طالقانی – محمدحسین ترابیان – ناظر: فریدون اصفهانیان
جمعه 15 بهمن 95
سیاه جامگان مشهد- گسترش فولاد تبریز ساعت 15 ورزشگاه ثامن مشهد
سیدمهدی سیدعلی – محمدرضا منصوری – مهدی عالیقدر – پیروز سیف الله پور – ناظر: مسعود مرادی
صنعت نفت آبادان- نفت تهران ساعت 17:15 ورزشگاه تختی آبادان
محمدرضا اکبریان – علی میرزابیگی – محسن سلطانی – محمدجواد رحیم زاده – ناظر: محمود رفیعی
یکشنبه 17 بهمن 95
پرسپولیس- تراکتورسازی تبریز ساعت 15 ورزشگاه آزادی
بیژن حیدری – رضا سخندان – آرمان اسعدی – سیدرضا مهدوی – ناظر: هدایت ممبینی

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری