اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۳۲۴
مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت:اتفاقاتی در تیم ما رخ می‌دهد که اگر من نباشم بهتر است. ظاهرا بعضی‌ها احساس خطر می‌کنند و تصور می‌کنند حضور عنایتی برای آنها دردسرهایی ایجاد می‌کند.
۱۹:۱۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا عنایتی در گفت‌وگویی، درخصوص آخرین وضعیت تیم صبای قم و مسائل مختلف گفت: امروز به محل تمرین رفتیم و در کنار بازیکنان تمرین خوبی را انجام دادیم. در هر صورت باید با تیم تمرین می‌کردیم تا شرایط‌مان بهبود پیدا کند.

وی درخصوص پیشنهاد باشگاه پدیده گفت: پدیده را چه کسی گفته است؟! من قصد دارم کمی فکر کنم و فردا نشستی را با آقای کشوری‌فر برگزار کنم تا تصمیم نهایی را بگیرم. به نظرم اتفاقاتی در تیم ما رخ می‌دهد که اگر من در این تیم نباشم بهتر است. ظاهرا بعضی‌ها احساس خطر می‌کنند و تصور می‌کنند حضور عنایتی برای آنها دردسرهایی ایجاد می‌کند.

عنایتی تأکید کرد: همیشه هرجایی که بودم تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام دادم ولی اینجا احساس بدی به من دست داده است. به نظر یکی دو نفر در اینجا احساس خطر کرده‌اند و من اصلا نمی‌خواهم اتفاق بدی برای آنها بیفتد. انشاءالله فردا نشستی را برگزار خواهم کرد تا تکلیف روشن شود.

وی در ادامه گفت‌وگویی در پاسخ به این سوال که دلایل ناراحتی‌اش چیست، گفت: به خدا ناراحت نیستم و همیشه بیش از آن چیزی که در توانم است خرج تیم می‌کنم. دوستان وقتی مشکلات‌شان زیاد می‌شود به من پناه می‌آورند ولی وقتی کارشان حل شد اگر لازم باشد خودشان را هم می‌فروشند!

عنایتی در خصوص اینکه این صحبت‌ها ربطی به بازی نکردن‌هایش دارد یا خیر، گفت:من دیگر این مسائل را نمی‌دانم. من یک توجیه برای خودم دارم چون در کلاس‌های مربیگری حضور داشتم و تمرین نکرده بودم. اما در بازی با پرسپولیس من با تیم تمرین کردم و بازی هم نکردم و به سرمربی تیم احترام گذاشتم. هر جا باشم به مربی‌ام احترام می‌گذارم چون شخص اول است که تصمیم‌گیرنده است و اتفاقا بابت نتایج هم خودش باید پاسخگو باشد.

وی افزود: من بازی‌های رام انجام دادم ولی یک حس بدی دارم و نمی‌دانم چرا دوستان احساس خطر کرده‌اند. چه اتفاقی افتاد که تا دیروز رضا عنایتی خوب بود اما از دیروز به این‌طرف ما بد شدیم! هنوز هم که چیزی اتفاق نیفتاده و تازه فردا با مدیرعامل جلسه دارم.

عنایتی درخصوص اظهارنظر کشوری‌فر مبنی بر اینکه عنایتی را به تیم دیگری نمی‌دهیم، گفت: او به من خیلی لطف دارد و مطمئن باشید اگر من حرفی بزنم، او روی حرف من حرفی نخواهد زد چون خیلی برای او احترام قائلم. از این بابت مطمئن هستم.

وی درخصوص اینکه عزمش را برای ترک صبا جزم کرده است، گفت: وقتی در جایی دید مثبت به من نباشد، در آنجا نمی‌مانم. حرفم هم مربوط به بازی کردن و اینگونه صحبت‌ها نیست. شما شاهد هستید که وقتی در استقلال من را نخواستند، اولین نفر قراردادم را فسخ کردم چون شخصیتم خیلی بزرگ‌تر از آن است که بپرسم چرا من را نخواستند در صورتی که همان آقایان وقتی فهمیدند در لیست استقلال قرار ندارم، مرتب گفتند قراردادمان 2 ساله است. من شخصیتم را با 100 مدیرعامل و مربی یا بازیکن عوض نمی‌کنم. اینکه بگویم من را نگه دارید یعنی خرد شدن شخصیتم ولی احساس من بر این است که رفتن من می‌تواند به هر دو طرف کمک کند وگرنه بازیکنان تیم هم می‌دانند که من تمرین می‌کنم و هر مشکلی هم دارند به من می‌گویند و من هم منتقل می‌کنم.

عنایتی در ادامه گفت‌وگو گفت: همین نقل و انتقال و صحبت‌ها، بعضی مواقع باعث می‌شود که بازیکنان تصور کنند من طرف باشگاه را می‌گیرم و با بالعکس در صورتی که من هیچ‌کاره هستم. حالا باید تا فردا منتظر تصمیم آقای کشوری‌فر باشیم.

وی در خصوص مذاکراتش با پدیده گفت: خوشبختانه در 41 سالگی 3 پیشنهاد دارم؛ یکی از پدیده، یکی از سیاه‌جامگان و سپس نفت آبادان که جا دارد از فیروز کریمی و مدیریتش تشکر کنم ولی با توجه به شرایطی که دارم نمی‌توانم به نفت آبادان بروم وگرنه دوست داشتم دوباره با فیروز کریمی کار کنم و اعتراف می‌کنم که ساختار فوتبالی من را کریمی عوض کرد چون ابتدا فوتبال را زیرنظر میثاقیان جنگنده آغاز کردم و سپس فیروز کریمی تاکتیکی من را متحول کرد. امسال هم سال آخر بازی‌ام است و می‌خواهم جلوی همشهریانم خداحافظی کنم هرچند که هنوز با مدیرعامل جلسه نداشتم. همین که در 41سالگی 3 پیشنهاد دارم، خودش یک نوع افتخار است و همه از رضا عنایتی انتظار گل دارند. انشاءالله در هر تیمی بودم بتوانم کمک کنم و مطمئن باشید دست برنمی‌دارم و عادت کرده‌ام که بروم و مشکل حل کنم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری