اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۳۱۰
محمد آرام طبع، مدافع چپ پرسپولیس امروز در تمرینات شرکت نکرد تا وضعیت مبهمی در فاصله یک روز باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات زمستانی داشته باشد.
۱۷:۵۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد آرام طبع امروز با گذشت یک ساعت از تمرین در استادیوم شهید کاظمى حضور یافت و با لباس شخصى نظاره گر تمرین بازیکنان این تیم شد تا در پایان فرصتى براى گفتگو با برانکو به دست بیاورد. آرام طبع بعد از تداوم نیمکت نشینى در پرسپولیس خواهان دریافت رضایتنامه براى جدایى از این تیم شده است.

 

در ابتدای فصل نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایت نامه آرام طبع 150 میلیون در نظر گرفته بود ولی حالا با نزدیک شدن به روزهای انتهایی پنجره زمستانی، آن ها حاضرند بدون دریافت مبلغی، این بازیکن را به تیم دیگری واگذار کنند.

 

باشگاه پرسپولیس علاقمند به قطع همکاری با مدافع چپ خود است و از طرفی این بازیکن در حال حاضر پیشنهادی دریافت نکرده؛ بنابراین می خواهد در تیم بماند. آرام‌طبع فعلا اجازه حضور در تمرینات سرخپوشان را ندارد، تا تکلیف او به زودی مشخص شود. فردا مهلت نقل و انتقالات زمستانی خاتمه می یابد و آرام طبع باید در این مدت کوتاه تکلیف تیم بعدی خود را مشخص کند.

 

اگر آرام طبع قرارداد خود را تا فردا فسخ کند بعد از بسته شدن پنجره، می تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری منتقل شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری