اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۲۴۴
امین حاج‌محمدی بحث بر‌انگیز‌ترین بازیکن این فصل استقلال بود.
۱۰:۴۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| امین حاج‌محمدی بحث بر‌انگیز‌ترین بازیکن این فصل استقلال بود. بازیکنی با قرارداد یک‌میلیارد و 100 میلیون تومانی که حتی یک دقیقه هم برای آبی‌پوشان بازی نکرد! رسانه‌ها به او لقب میلیاردر نیمکت‌نشین داده بودند.

 

البته خودش می‌گوید برخلاف این قرار داد و رقم دهان پرکن، دراین فصل حتی ریال هم ازباشگاه استقلال دریافتی نداشته است. مدافع سابق آبی‌ها که هفته گذشته به تبریز و تیم ماشین‌سازی رفت از باشگاه استقلال شکایت کرده است.

 

او می‌گوید آماده توافق برای فسخ قرارداد بود اما رفتار غیرحرفه‌ای استقلالی‌ها باعث شد تا با استفاده از بندی که در قراردادش بود یک‌طرفه فسخ کند و بعد هم برای گرفتن حق و حقوقش به کمیته انضباطی شکایت ببرد: «از اول فصل به من لقب نیمکت‌نشین میلیاردی دادند و گفتند که قرارداد یک میلیاردی دارد اما در این فصل یک ریال هم از باشگاه استقلال نگرفتم. شکایتم به خاطر بی‌احترامی بود که به من کردند وگرنه آماده بودم تا به توافق برسیم. قرار شد برای فسخ قرارداد به باشگاه بروم و مذاکره کنیم اما هربار که می‌رفتم خبری نبود و مدام امروز و فردا می‌کردند. من هم برای این که  به لحاظ فوتبالی آسیب نبینم مجبور شدم یک طرفه فسخ کنم و برای گرفتن حق و حقوقم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کنم.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری