اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۲۲۵
روزبه چشمی و این همه ابهام. این همه سوال بی‌پاسخ که جملگی از دل محرومیت استقلال بیرون آمده و مانند آوار روی سر این بازیکن و باشگاه خراب شده‌اند.
۰۴:۴۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| روزبه چشمی و این همه ابهام. این همه سوال بی‌پاسخ که جملگی از دل محرومیت استقلال بیرون آمده و مانند آوار روی سر این بازیکن و باشگاه خراب شده‌اند. آیا روزبه چشمی می‌تواند برای استقلال بازی کند؟
آیا قرارداد شکلی رسمی به خود می‌گیرد؟ آیا می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد پیراهن استقلال را بپوشد و انواع و اقسام سوال‌های مختلف که این روزها حول و حوش هافبک دفاعی استقلال وجود دارد و البته جواب روشنی به آنها داده نمی‌شود.
در تاریخ 26 تیرماه 95 همکاری روزبه ‏چشمی با باشگاه استقلال به صورت توافقی و به بهانه آسیب دیدگی او پایان یافت (فسخ قرارداد) با توجه به سیر اداری فسخ قرارداد، روزبه چشمی در این بازه ‏زمانی می‌توانست به هر تیمی که مد نظرش بود برود، بنابراین ‏محرومیت ثبت قرارداد باشگاه استقلال در زمان نقل و انتقالات نیم ‏فصل شامل حال روزبه چشمی هم شده و سازمان لیگ قادر به ثبت قرارداد ‏این بازیکن با باشگاه استقلال تا رفع محرومیت از سوی فیفا نیست. چشمی در تاریخ 25 دی ماه قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد و آن را در هیات فوتبال و فدراسیون به ثبت رساند تا بتواند نیم‌فصل دوم برای این تیم بازی کند.
این قرارداد با توجه به محرومیت استقلال از نقل و انتقالات خود به خود فسخ شده و چشمی می‌تواند تیم آینده خود را به عنوان بازیکن آزاد انتخاب کند. تیمی که گویا نامش پرسپولیس است.
مدیران پرسپولیس پیشنهاد رسمی خود را برای جذب چشمی به گوش مدیر برنامه‌های او رسانده و از او جواب فوری خواسته‌اند.
 مدیر برنامه چشمی می‌گوید: «تا ظهر دیروز همه چیز خوب بود اما به یکباره روزبه چشمی از محل تمرین استقلال با من تماس گرفت و با حالت برافروخته و ناراحت پرسید ماجرا چیست که من نمی‌توانم بازی کنم؟ آنقدر حال روزبه بد بود که گریه می‌کرد. او مرتب با ناراحتی می‌گفت چرا من را کنار گذاشتند یا چرا نمی‌توانم بازی کنم؟ یک ساعت بعد از صحبت‌های روزبه از باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفتند و از طرف آقای برانکو با من صحبت کردند و گفتند نظرشان روی این بازیکن مساعد است. البته من جلسه رسمی با پرسپولیسی‌ها نداشتم اما این پیشنهاد کاملاً‌ رسمی است. حتی اگر برانکو به من پیغام می‌داد من این پیشنهاد را رسانه‌ای نمی‌کردم اما مطمئن باشید یکی از بین آقای طاهری و ترکاشوند با من تماس گرفته که من در موردش صحبت می‌کنم.»
پیشنهاد پرسپولیس به چشمی رسمی است. برانکو او را می‌خواهد اما باید دید چشمی چه تصمیمی می‌گیرد. او که به تازگی از آسیب‌دیدگی رها شده و همراه سایر بازیکنان در تمرین گروهی شرکت کرده، آیا به حضور در پرسپولیس یا هر تیم دیگری پاسخ مثبت می‌دهد یا نیم‌فصل صبر می‌کند تا استقلال از بند محرومیت خلاص شود و دوباره پیراهن این تیم را بپوشد.
هر چه هست اینکه چشمی تنها یکی دو روز دیگر فرصت دارد تا به عنوان بازیکن آزاد با تیم جدید خود به توافق برسد. او که فصل قبل جزو بهترین و کلیدی‌ترین بازیکنان استقلال بود حالا می‌تواند به اردوی رقیب برود و جای پیراهن آبی، لباس قرمز بر تن کند.
البته رفتن چشمی به پرسپولیس پرهزینه خواهد بود و این بازیکن را روبه‌روی هواداران استقلال قرار خواهد داد. گرچه باید به این بازیکن هم حق داد. چشمی اگر پای استقلال بایستد دوران دوری‌اش از فوتبال به یک فصل و نیم خواهد رسید و آنگاه مشخص نیست که اساسا مربیان آینده استقلال او را بخواهند یا نخواهند.

منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین