اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۲۱۷
هفته بیستم لیگ برتر با انجام دیدار ماشین‌سازی تبریز و استقلال تهران فردا آغاز می‌شود.
۰۴:۱۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| هفته بیستم لیگ برتر روز چهارشنبه با انجام یک دیدار آغاز می‌شود. استقلال در تبریز به مصاف ماشین‌سازی می‌رود، تیمی که آخرین تیم جدول لیگ برتر است و بدون تعارف ضعیف‌ترین تیم لیگ محسوب می‌شود.

ماشین‌سازی با 28 گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد. این تیم 18 هفته است که رنگ برد را ندیده و تنها برد این تیم در هفته اول رقم خورد. شاگردان کاظمی فقط 12 گل زده دارد تا عنوان یکی از بی‌خطرترین خط حمله لیگ را هم در اختیار داشته باشد.

با این شرایط به نظر می‌رسد که استقلال کار سختی مقابل این حریف ته جدولی نداشته باشد. آبی‌پوشان در دو دیدار اخیرشان 6 گل زده‌اند و به دو برد خوب و روحیه‌بخش رسیده‌اند. به نظر نمی‌رسد آبی‌پوشان در تبریز کار سختی برای رسیدن به سومین برد متوالی داشته باشند. البته فضای باشگاه استقلال تحت تاثیر گاف مدیریتی قرار گرفته و فیفا این باشگاه را از جذب بازیکنان جدید منع کرده و به همین دلیل سرور جباروف و آندرانیک تیموریان نمی‌توانند در حال حاضر به استقلال کمک کنند از سویی دیگر روزبه چشمی هم قادر نیست به فهرست آبی‌پوشان بازگردد مگر اینکه تا 14 بهمن‌ماه فیفا محرومیت استقلال را لغو کند. این شرایط آنقدر بغرنج است که منصوریان یکبار در نشست خبری گفت فضای نشاط در استقلال استپ شد!

ماشین‌سازی بازیکنان اسمی زیادی دارد از امین حاج‌محمدی مدافع سکونشین استقلال گرفته تا پیام صادقیان و حمید علی‌عسگر، از سویی دیگر شاگردان فرهاد کاظمی در دو هفته اخیر مقابل صبا و تراکتورسازی نباخته‌اند و مساوی گرفته‌اند.

اگر ماشین‌سازی بتواند استقلال را شکست بدهد یک شگفتی در لیگ برتر رقم خورده است هرچند شاگردان فرهاد کاظمی از رده شانزدهم جدا نخواهند شد ولی به روزهای آینده امیدوار می‌شوند. استقلال در این مسابقه فرشید اسماعیلی و سیدمجید حسینی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد با این حال جوانان استقلال انگیزه فراوانی برای این بازی دارند تا همچنان در رده چهارم جدول باقی بماند. البته بازی دو تیم در تهران با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. کاوه رضایی در آن بازی برای استقلال گلزنی کرد و سامان نریمان جهان هم گل تیم ماشین‌سازی را زد این بازیکن اکنون دیگر در ماشین‌سازی نیست و به پرسپولیس پیوسته است.

برنامه مسابقات هفته بیستم لیگ برتر به شرح زیر است:

چهارشنبه 13 بهمن 95

ماشین سازی تبریز- استقلال تهران ساعت 17 ورزشگاه یادگار امام تبریز

پنجشنبه 14 بهمن 95

پیکان تهران- فولاد مبارکه سپاهان ساعت 15 ورزشگاه شهدای شهر قدس

استقلال خوزستان – پدیده خراسان ساعت 15:30 ورزشگاه غدیراهواز

ذوب آهن اصفهان – صبای قم ساعت 17 ورزشگاه فولادشهر اصفهان

سایپا تهران- فولاد خوزستان ساعت 15 ورزشگاه پاس قوامین تهران

جمعه 15 بهمن 95

سیاه جامگان مشهد- گسترش فولاد تبریز ساعت 15 ورزشگاه ثامن مشهد

صنعت نفت آبادان- نفت تهران ساعت 17:15 ورزشگاه تختی آبادان

یکشنبه 17 بهمن 95

پرسپولیس- تراکتورسازی تبریز ساعت 17 ورزشگاه آزادی

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین