اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۱۶۸
باشگاه پرسپولیس تنها ۱۰ درصد از ورزشگاه آزادی را برای استقرار هواداران تراکتورسازی در نظر گرفته است.
۲۰:۰۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر از ساعت ۱۷ روز یکشنبه هفدهم بهمن ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز خواهد رفت. 
 
تبریزی ها پیش از این می‌خواستند برای این مسابقه بیش از ۱۰ درصد ورزشگاه آزادی در اختیار هواداران تراکتور قرار بگیرد که باشگاه پرسپولیس با این درخواست مخالفت کرد.
 
علی اکبر طاهری در این ارتباط اعلام کرد: مطمئن باشند هر جا منافع پرسپولیس و حق آنها و تیمشان در معرض خطر باشد از تمام ابزارهای رسمی و قانونی برای احقاق آن استفاده می‌کنیم و به هیچ وجه تصور نکنند که باشگاه کم خواهد گذاشت، چون در انجام وظیفه خودمان در قبال آنها و این امانت جدی هستیم.
 
وی افزود: برای بازی این هفته و هفته‌های بعد هم تنها خواسته ما این است که با حضور حداکثری در ورزشگاه به تیم انرژی و انگیزه و ثبات بیشتری بدهند. چون صلابت پرسپولیس از سکوهایش می‌آید.
 
طاهری خاطرنشان کرد: تقاضای ما این است که در کنار حفظ نظم و احترام نسبت به حریف ضمن آنکه جلوی هر حاشیه‌سازی علیه پرسپولیس محبوب خودشان را می‌گیرند با تمام قوا بچه‌ها را تشویق کنند و مطمئن باشند باشگاه نیز برای دفاع از حق آنها که قانون تعیین کرده، یعنی اختصاص ۹۰ درصد ظرفیت ورزشگاه به پرسپولیسی‌ها فرو گذار نمی‌کند.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری