اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۹۱۴
بحث کسر امتیاز از تیم های ایرانی پرسپولیسی ها را نگران کرده و هر چند که از آنها امتیازی کسر نشده اما زیاد هم نباید مطمئن باشند که این اتفاق به زودی رخ نمی دهد.
۰۹:۴۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| قرار است فیفا به زودی رأی خود در مورد شکایت مانوئل ژوزه از پرسپولیس را اعلام کند و گمانه زنی ها حکایت از شکست قرمزها در این پرونده دارد.

 

روز گذشته هوشنگ نصیرزاده اعلام کرد که فیفا در کنار محروم کردن استقلال دو تیم ایرانی را هم با کسر 6 امتیاز جریمه کرده که نام شان رسانه ای نشده است.

 

از آنجا که پرسپولیسی ها منتظر رای فیفا در مورد پرونده شکایت ژوزه هستند این نگرانی برای شان بوجود آمد که تیم شان جریمه شده باشد.

 

یک مقام آگاه در این خصوص اظهار داشت: «این کسر امتیازها از دو تیم مربوط به تیم های لیگ برتری نیست بلکه مربوط به دو تیم سقوط کرده به دسته های پایین تر است.»

 

طبق آخرین اخبار منابع موثق رأی پرونده ژوزه طبق آنچه که دو هفته پیش در دادگاه ورزشی سوییس (cas) به وکلای باشگاه پرسپولیس اعلام شده احتمالا دو هفته دیگر و اگر پرونده نیاز به مطالعه بیشتر داشته باشد نهایتا یک ماه و نیم دیگر اعلام و ابلاغ خواهد شد.

 

ژوزه و سه دستیارش چهارصد هزار یورو طلب داشتند که در پی عدم پرداخت آن با احتساب جرایم و دیرکرد فیفا رای به محکومیت یک میلیون و پانصد هزار یورویی پرسپولیس داده است.

 

پرسپولیس هم البته از ژوزه و سه دستیارش با ارسال لایحه 150 صفحه ای شکایت کرده ولی این شکایت رد شده است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری