اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۸۵۴
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به مشکلات آنها یکدل و صمیمی و با تمام وجود باز یکردند و شرایط خوبی داشتند. می تواسنتیم در نیمه اول به گل برسیم و شاید هم به گل رسیده باشیم اما اعلام گل نشد.
۱۹:۵۲ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| صمد مرفاوی در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود. بچه ها خوب فوتبال بازی کردند و از آنها تشکر می کنم. با توجه به مشکلات آنها یکدل و صمیمی و با تمام وجود باز یکردند و شرایط خوبی داشتند. می تواسنتیم در نیمه اول به گل برسیم و شاید هم به گل رسیده باشیم اما اعلام گل نشد. می شد پنالتی داشته باشیم که اعلام نشد.مسائل داوری هست که بعدا صحبت می کنم. به لحاظ فنی راضی هستم. به هیچ وجه به پرسپولیس باج ندادیم. اما شانس با پرسپولیس همراه بود و به گل رسید.

وی ادامه داد: نیمه دوم هم پایاپای پیش می رفت. آنها شاید بازی مستقیم انجام می دادند اما چیز خاصی نبود. گل اولی که خورد به پای بازیکن ما خورد و رفت داخل گل. گل دوم هم نمی‌دانم خط نگه دار چطور پنالتی ما را نگرفت و گل ما نگرفت اما برای پنالتی آنها عجله کرد. داور ضعیف بود و شایسته این بازی نبود. نمی دانم چطور داوران را می چینند. ما بیشترین ضرر را در داوری داشتیم.

مرفاوی ادامه داد: اما بالاخره اینطور است. من اگر اعتراض کنم هفته بعد اتفاقی نمی‌افتد اما اگر سرمربی پرسپولیس اعتراض کند و چون خارجی هم هست، می‌گویند هفته بعد یک داور درست و حسابی می‌گذاریم که داوری کند هرچند که ما هم امروز داور را دیدیم!

وی در مورد اینکه نباید یک مربی اینقدر مأخوذ به حیا باشد، گفت: اگر اعتراض کنیم ما را اخراج می‌کنند اما الان در شرایطی نیستیم که اخراج شویم و باید کنار زمین باشیم تا آرامش داشته باشیم اما این مسائل هم وجود دارد. هرچند که به لحاظ فنی به پرسپولیس ایراد نمی‌گیرم و کسی نمی‌تواند این موضوع را کتمان کند اما ما هم نباید مفت می‌باختیم و گل‌های مفتی خوردیم که منجر به باخت ما شد. این پیروزی را به پرسپولیس تبریک می‌گویم.

وی افزود: شما دیدید در برابر این تیم چطور توپ را می‌چرخاندیم و به سمت دروازه حریف می‌رفتیم، نیمه اول هم ضربه ایستگاهی ما بسیار خطرناک بود، اما فوتبال بی‌رحم است. یک داور اشتباه می‌کند و بازی از روند خودش خارج می‌شود.

سرمربی صبای قم در ادامه در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید شما بیشتر به دنبال گل نخوردن بودید و بازیکنان قدیمی‌تان تیم را عقب نگه می‌داشتند، تصریح کرد: ما روبروی تیمی بازی کردیم که در حمله شرایط خوبی دارد، این تیم بازیکنان باتجربه و توانمندی دارد که در حمله کار ترکیبی خوبی انجام می‌دهند، همدیگر را می‌بینند و هماهنگ هستند. ما سعی کردیم راه‌های نفوذ را ببندیم.

مرفاوی افزود: تا حدودی موفق بودیم؛ چراکه بازیکنان پرسپولیس در زمین خودشان پاس می‌دادند و رو به بازی مستقیم آوردند، چیزی که ما می‌خواستیم. کارهایی که باید انجام می‌دادیم، انجام شد. پرسپولیس مقابل هیچ تیمی اجازه حمله نمی‌دهد، اما ما در این کار موفق بودیم، اگر پرسپولیس در حمله قدرت داشت، به دلیل مهره‌هایی است که دارد و در حمله خوب بازی می‌کند، درغیر‌این‌صورت ما در دفاع خوب بودیم. در حمله هم در هر دو نیمه شرایط خوبی داشتیم. حتی باعث شدیم پرسپولیس به عقب برگردد.

وی ادامه داد: ما پشتیبان نداریم، اگر داشتیم وضعیت‌مان از لحاظ مالی این نبود. در فدراسیون ما حامی نداریم. اصلاً حامی نداریم که از ما حمایت کند، چه معنوی و چه مادی، وقتی یک تیم این‌طور باشد و هر کسی می‌خواهد بیاید بزند توی سرش، همین می‌شود! ضمن اینکه یک دست هم صدا ندارد. یک روز مدیرعامل یا سرپرست جلو برود، فایده‌ای ندارد. وقتی ما حتی در استان هم حامی نداریم، آنها هم هیچ نگاهی به ما ندارند و ما و تیم ما را به عنوان یک تیم ضعیف می‌بینند. در آخر هم این‌طور می‌شود که تیم صبا از لحاظ آمار بیشترین ضرر را از ناحیه داوری می‌بیند.

سرمربی صبای قم گفت: از سوی دیگر در اهواز پنالتی می‌گیرند اما با شلوغ‌کاری آن را برمی‌گردانند. با هوچی‌بازی، اما ما اهل هوچی‌بازی نیستیم و می‌خواهیم حق‌مان را در زمین بگیریم که حق‌مان را می‌خورند پس باید در بیرون از زمین قوی باشیم که نیستیم. بنابراین باید با تمام ناملایمات بسازیم و تمام قدرت خود را بگذاریم و در زمین موفق باشیم.

مرفاوی در مورد اینکه چرا کانون مربیان حق برخی مربیان را نمی‌ستاند، گفت: از کانون مربیان هیچ چیزی در نمی‌آید آنها دنبال تیم پیدا کردن هستند. اصلاً کانونی نداریم و فقط دورهم جمع می‌شوند. چند بار هم در این کانون شرکت کردم، اما تا وقتی که بیکار هستند جلسه می‌گذارند، بعد هم که سر کار می‌روند، در آنجا را می‌بندند. کانون مربیان محل کاسبی شده و دنبال پیدا کردن تیم هستند و فکر کردید دنبال حق مربی می‌روند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: صبای قم مرفاوی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری