اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۷۳۲
مهاجم تند و تیز پیکان مورد توجه پرسپولیس برای فصل بعد قرار گرفته و آنها قصد دارند زودتر از موعد همیشگی با گزینه‌های مدنظرشان قرارداد امضا کنند.
۰۹:۵۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| شاید روزی که گادوین منشا به ایران می آمد، هیچ کس فکرش را نمی کرد که او تک ستاره خارجی لیگ برتر لقب بگیرد اما منشا با بازی های درخشان خود این عنوان را کسب کرد.

 

مهاجم تند و تیز پیکان که با درخشش در نیم فصل اول لیگ شانزدهم مورد توجه باشگاه‌های بزرگ صدرجدولی قرار گرفته بود، آب پاکی را روی دست تیم‌های خواهانش ریخت و در پایان بازی با استقلال گفت که تا پایان فصل در پیکان می‌ماند. منشا درباره پیشنهاداتش گفت: «حضور من در پرسپولیس منتفی شد و من تا پایان فصل در پیکان باقی می‌مانم. درباره رفتن به پرسپولیس فصل آینده تصمیم می‌گیرم.»

 

این در حالی است که گفته‌های مدیرعامل پیکان درباره پیشنهادات این مهاجم نیجریه‌ای با خود این بازیکن متفاوت است. شیعی گفته: «هیچ نامه رسمی برای خرید منشا به باشگاه پیکان نرسیده و فقط تراکتورسازی به طور شفاهی با ما مذاکره کرده؛ که با توجه به نیاز کادرفنی ما، فروش منشا منتفی شده است.»

 

این اتفاقات نشان می‌دهد حرف‌های چند روز پیش مجید جلالی درست بوده و مدیربرنامه‌های منشا بدون در جریان قرار دادن پیکان با پرسپولیسی‌ها مذاکره داشته است.

 

باشگاه پیکان که پیش از این ابراهیم توره را هم از ویدا کازابلانکا به ایران آورده و تبدیل به ستاره کرده بود، این بار با منشا قراردادی بسته که اگر کمی با سیاست باشد می تواند از کنار او کسب درآمد هم کند.

 

منشا با پیکان قراردادی 110 هزار دلاری دارد و برخی از باشگاه ها به او پیشنهاد 300 و 400 هزاردلاری داده اند، این یعنی اگر پیکان این بازیکن را بفروشد می تواند 190 هزار دلار سود کند این در حالی است که منشا یک نیم فصل را هم رایگان برای آن ها بازی کرده است.

 

جلالی بارها اعلام کرده که علاقه ای به فروش این بازیکن ندارد اما اگر پیکان دچار مشکلات مالی شود، چه راهی بهتر از فروش منشا؟ شاید این تنها دلیل فروش او به تیمی مثل پرسپولیس باشد.

 

با وجود ناامید شدن قرمزها از خرید منشا در این فصل، آن‌ها از امروز برای تابستان برنامه‌ریزی کرده‌اند و قصد دارند زودتر از موعد همیشگی با گزینه‌های مدنظرشان قرارداد امضا کنند. اتفاقی که خیال آن‌ها را از بابت محرومیت احتمالی فیفا هم راحت می‌کند. استقلال در روزهای اخیر از طرف فیفا از نقل و انتقالات محروم شده و این در حالی است که پرسپولیس هم پرونده‌هایی مشابه در فیفا دارد.

 

پرسپولیسی ها پیش از این با شجاع خلیل زاده هم برای پیوستن به این تیم در نقل و انتقالات تابستانی به توافقاتی دست پیدا کرده اند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: منشا پرسپولیس
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری