اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۶۹۵
سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: شناخت خوبی از حریف داریم، آنها بیرون از خانه زیبا و بسته بازی می‌کند، اما امیدواریم در بازی فردا پیروز شویم تا بتوانیم در نیمه راه با ایجاد یک شوک بالاتر هم برویم.
۲۳:۲۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت آبادان اظهار کرد: شناخت خوبی از حریف داریم و نفت آبادان تیم است که در بیرون از خانه زیبا و بسته بازی می‌کند.

وی افزود: بازی‌های نیم‌فصل اول این تیم را دیده‌ایم اما باید در بازی فردا امتیاز بگیریم تا از جمع بالانشینان عقب نیافتیم و فاصله‌مان زیاد نشود.

سرمربی تیم سپاهان تصریح کرد: برای کسب پیروزی فردا به میدان می‌رویم و بازی‌های بیرون‌ از خانه این تیم را آنالیز کرده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: اینکه در 6 هفته نباخته‌ایم خیلی خوب است و این روند خوب بوده که اگر بتوانیم همین روند را ادامه دهیم تا پایان فصل می‌توانیم نزدیک به 57 امتیاز کسب کنیم و سهمیه هم بگیریم.

ویسی عنوان کرد: اتفاقات فوتبال گاها به نفع ما نیست و گاها هم به نفع ما هست؛ ما باید تلاش‌مان را انجام دهیم که فاصله‌مان تا بالای جدول بیشتر نشود و دیگر زمانی برای از دست دادن فرصت‌ها نداریم.

وی اذعان کرد: در نقل و انتقالات با چند بازیکن مکاتبه کردیم که برخی‌ها را به خاطر مسائل مالی نتوانستیم جذب کنیم؛ فرشید باقری و علی کریمی را هم نامه رسمی درخواست داده‌ایم و نمی‌دانیم شرایط آن‌ها چه می‌شود.

سرمربی تیم سپاهان در مورد اتفاقی که در بازی با نفت تهران رخ داد، گفت: پیش از این نیز از این اتفاقات برای‌مان رخ داده است اما پیش از این معمولا تا انتهای بازی را می‌ماندم اما در این بازی زودتر حالم بد شد.

وی در مورد هواداران سپاهان نیز متذکر شد: سپاهان تیم بزرگی است که با هوادارانش بزرگ است؛ متاسفانه در بازی قبلی از دقیقه ده شروع به فحاشی کردند که این اصلا رفتار قشنگی نیست و هیچ جای دنیا این حرکات رخ نمی‌دهد؛ امیداورم هواداران در بازی فردا به کمک ما بیایند.

ویسی در مورد بازیکن مصدوم و محروم نیز مطرح کرد: تنها شجاع خلیل‌زاده محروم است که به محرومیت آن عادت کرده‌ایم و بازیکن مصدوم هم نداریم و تنها طالب مصدوم بود اما او هم مشکلی برای همراهی ندارد.

ویسی در پایان در مورد بازی فردا بیان داشت: بازی سختی است و امیدواریم پیروز شویم تا بتوانیم در نیمه راه با ایجاد یک شوک بالاتر هم برویم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری